Ak to chcete stihnúť pod stromček, JE NAJVYŠŚÍ ČAS OBJEDNÁVAŤ !!! 

Canon EF 24-70mm f/2,8L II USM + VIP SERVIS 3 ROKY + UV filter zadarmo + 3% zľava na ďalší nákup

Neohodnotené

Tip Nový produkt Zväčšiť

Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM je profesionálny objektív triedy L, s vysokou svetelnosťou, ktorý poskytuje špičkovú obrazovú kvalitu. Ponúka rýchle ultrasonické zaostrovanie, vysokú svetelnosť a pokrýva štandardné ohniská od 24mm po 70mm.

Dostupnosť asi 7-8 dní
€1 580    

Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM

Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM je špičkovým štandardným transfokátorovým objektívom novej generácie pre profesionálne využitie na Full-Frame a APS-C zrkadlovkách Canon EOS. Objektív patrí do profesionálnej triedy objektívov s označením L (Luxury) a je vybavený rýchlym a mimoriadne presným, bezhlučným ostrením pomocou ultrasonického motora USM prstencového typu. Objektív je veľmi robustnej a voči prachu a stekajúcej vode utesnenej L-kovej konštrukcie. Ponúka klasický rozsah ohniskových vzdialeností 24-70mm a vysokú v celom rozsahu konštantnú svetelnosť f/2.8. Objektív umožňuje zaostrovať v režime makro už od vzdialenosti 38cm (berie sa od roviny snímača) pri zväčšení až 0,21x (na 70mm ohniskovej vzdialenosti). Optická sústava objektívu pozostáva z 18-tich šošoviek zoradených do 13-tich skupín a okrem klasických ultra nízko rozptylových šošoviek z UD skla obsahuje aj šošovky zo špeciálneho super UD optického skla, ktoré poskytujú vynikajúcu kvalitu obrazu.

Vlastnosti Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM:
- Univerzálny rozsah transfokácie 24–70mm
- Vysoká svetelnosť f/2,8, konštantná v celom rozsahu transfokácie.
- Úplne nový dizajn optickej sústavy
- Špeciálne UD šošovky z ultranízkym rozptylom (Ultra-low dispersion) a šošovky zo super UD optického skla
- Minimálna zaostrovacia vzdialenosť iba 0,38 m
- Robustná L-konštrukcia chrániaca proti nárazom, prachu a vlhkosti
- Rýchle a tiché automatické zaostrovanie pomocou prstencového ultrasonického USM motorčeka.
- Možnosť plne manuálneho zaostrovania v akomkoľvek režime AF/MF, vďaka funkcii FTM (Full Time Manual)
- Deväťlamelová clona pre jemné rozostrenie pozadia a dokonalý bokeh

Detailné vlastnosti objektívu Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM:
Optická sústava novej generácie:
Objektív Canon EF 24–70 mm f/2,8L II USM poskytuje špičkovú obrazovú kvalitu v celom rozsahu transfokácie vďaka novo navrhnutej optickej sústave. Tá je založená na šošovkách zo špeciálneho ultra nízko rozptylového skla UD (ultra-low dispersion) a šošovke vyrobenej zo Super UD optického skla. Inovovaná optická sústava zaručuje maximálnu ostrosť v celom zábere a to od kraja po kraj.

Univerzálny rozsah zoomu 24–70 mm:
Vďaka univerzálnemu klasickému rozsahu transfokácie si poradíte so širokou paletou najrôznejších objektov fotografovania a to od krajiniek, cez portréty až po dokumentárne zábery. Objektív Canon EF 24-70 mm f/2.8L II USM je ideálnym štandardným objektívom pre Full-Frame a APS-C digitálne zrkadlovky EOS značky Canon. Ponúka širokouhlé, štandardné a telefotografické ohniskové vzdialenosti a tiež vysokú konštantnú svetelnosť f/2.8 v celom rozsahu ohniskových vzdialeností.

Výborné možnosti aj pri slabom osvetlení:
Objektív umožňuje používať svetelnosť f/2.8 v celom rozsahu transfokácie a využívať ju tak pre tvorbu veľmi pôsobivých záberov s nízkou hĺbkou ostrosti a nádherne rozostreným pozadím. Zároveň Vám umožní fotografovať z ruky aj pri nedostatočnom osvetlení fotografovanej scény a v celej rade iných situácií.

Kvalita konštrukcie triedy L:
Objektív Canon EF 24–70 mm f/2,8L II USM patrí k triede L (Luxury), vyznačujúcou sa robustnosťou konštrukcie z horčíkovo-hliníkových zliatin, ktorá zvládne nielen každodenné nešetrné profesionálne používanie, ale aj nepriazeň počasia. Vďaka premyslenému systému utesnenia sa objektív vyznačuje výbornou odolnosťou pred poveternostnými vplyvmi. Objektív je chránený pred prachom a stekajúcou vodou. Predná a zadná šošovka s fluorovou vrstvou sa navyše veľmi ľahko čistí od priľnutých nečistôt.

Automatické zaostrovanie s prstencovým mikromotorom USM:
Prstencový ultrazvukový mikromotor poháňajúci automatický zaostrovací systém umožňuje veľmi rýchle, tiché a presné zaostrovanie. Tento motorček umožňuje pracovať v úplne manuálnom režime, alebo v automatickom režime s funkciou FTM (Full Time Manual), ktorá dovoľuje manuálne zasahovať do procesu automatického zaostrovania pri doostrovaní, alebo kedykoľvek uznáte za potrebné a to bez nutnosti prepínania spôsobu zaostrovania (AF/MF). Vďaka tomu máte neustálu plnú kontrolu nad procesom zaostrovania a môžete si v prípade potreby sami upraviť miesto zaostrenia.

Zaostrovacia vzdialenosť:
Minimálna zaostrovacia vzdialenosť optickej sústavy objektívu je 0,38 m od roviny snímača. Objektív ponúka pri ohnisku 70mm maximálne zväčšenie 0,21×, a tým zvyšuje univerzálnosť svojho použitia.

9 lamelová konštrukcia clony:
V objektíve je použitá 9 lamelová kruhová clona s tvarovanými lamelami vďaka ktorej dosiahnete na svojich fotografiách pôsobivé rozostrenie pozadia, ktoré sa dokonale hodí pre portrétne fotografie.