Často kladené otázky

1) Keď sú produkty zo zahraničia, Ako je to so zárukou?

Na všetky produkty platí prvý rok celosvetová záruka výrobcu, takže Vám fotoaparát alebo objektív opraví ktorýkoľvek autorizovaný servis výrobcu vrámci záruky. Druhý rok(resp. aj tretí rok pri VP záruke) sú záručné opravy v našej réžii. Komunikáciu a logistiku zabezpečujeme my, servis zabezpečujú naši dodávatelia v autorizovaných záručných servisoch. Záručné opravy riešime rýchlo a komfortne. Reklamácia prebieha tak, že ak nastane nejaký problém, napíšete nám alebo nám zavoláte, pošleme pre tovar bezplatne kuriéra na vyzdvihnutie, zabezpečíme bezplatnú servisnú opravu, a následne Vám opravený tovar bezplatne zašleme späť. Cool nie? :-)

2) Čo je VIP SERVIS a ako HO môžem získať?

Všetko o našom novom 3 ročnom VIP SERTVISE nájdete na tejto stránke VIP SERVIS 3 ROKY.

3) Prečo máte také nízke ceny?

Techniku nekupujeme u drahých domácich distribútorov ale importujeme ju priamo zo zahraničnej distribúcie, vďaka čomu vám ju vieme ponúknuť za veľmi výhodné ceny. Nami predávané produkty sú z americkej alebo z ázijskej distribúcie. Neprechádzajú európskou centrálnou distribúciou a následne českou alebo slovenskou distribúciou. Každý článok v distribučnom kanáli musí živiť seba a svojich zamestnancov a riaditeľov a spol., tak si každý odkúsne kúsok z koláča, ktorý nakoniec platí koncový zákazník. Keďže naše produkty idú takmer priamo od výrobcu k nám, nekŕmime zbytočne tých, ktorí nie sú až tak potrební a tým pádom vieme ponúknuť o niečo lepšie ceny. Produkty sú pritom takmer vždy úplne identické s tými, čo sa predávajú cez štandardné distribučné kanály. Akurát u Sony fotoaparátoch je jediný rozdiel v podporovaných jazykoch, takže naše fotoaparáty nemajú menu v slovenčine alebo češtine.

4)  Je tovar naozaj nový? Nie je to vystavený alebo používaný tovar?

Každý nami predávaný produkt je označený buď ako "Nový produkt" alebo ako "Používaný produkt". Všetky produkty, ktoré majú označenie "Nový produkt" sú úplne nové, nikdy nepoužívané, originálne zabalené, nikdy nevystavované produkty, ktoré nám prichádzajú priamo od zahraničných distribútorov.

 

5) Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?

V súčasnosti nemáme predajňu alebo výdajné miesto, takže osobný odber nie je možný.
Dodanie kuriérom je ale bezproblémové, zásielky sú bezpečne zabalené a poistené v plnej výške.
Vo výnimočných prípadoch vieme dohodnúť osobné doručenie vrámci Bratislavy a okolia.
 

6) Môžem platiť dobierkou (v hotovosti kuriérovi pri preberaní zásielky)?

Pri objednávkach s nižšou hodnotou je možná aj platba na dobierku. Kvôli zvýšenému množstvu prípadov, keď si zákazníci tovar objednali na dobierku a následne si zásielku neprevzali, sme boli nútení pristúpiť k zrušeniu možnosti platby na dobierku pri objednávkach s vyššou cenou. Umožňujeme bezpečnú platbu nasledovnými spôsobmi:

ZADARMO
Okamžitá platba cez platobnú bránu GoPay.
ZADARMO
Rýchly prevod peňazí z vybraných bank.
ZADARMO
Okamžitá platba cez vašu elektronickú peňaženku.
ZADARMO
Okamžitá platba virtuálnou menou Bitcoin.
ZADARMO
Strhnutá z kreditu alebo prirátaná k tarifnému vyúčtovanie.
ZADARMO

 

7) Môžem si uplatniť cashback od výrobcu?

Výrobcovia si nastavujú podmienky cashbacku rôzne. Väčšinou však nie je možné uplatniť cashback pri tovare, ktorý si zakúpite u nás. Výrobcovia majú spriaznených predajcov a všetkých ostatných diskriminujú :(   Navyše, nami predávané produkty sú väčšinou z americkej alebo japonskej distribúcie.

8) Rozvážate tovar po celom Slovensku?

Áno, rozvoz je zaistený po celom Slovensku kuriérskou službou DPD.

9) Aká je cena za dopravu?

Doprava je zdarma.

10) Poradíte mi s výberom?

Samozrejme! Kedykoľvek nás môžete kontaktovať buď mailom na obchod@megafoto.sk alebo cez kontaktný formulár alebo cez chat (vpravo dole) alebo telefonicky na 0911557951.