CANON EOS 6D Mark II + VIP SERVIS 3 ROKY

36 hodnotení

Tip Nový produkt Doprava zadarmo Zväčšiť

Predĺžená záruka 3 roky

Canon 6D mark II je poloprofesionálna digitálna zrkadlovka osadená novým full frame snímačom DIGIC7, s rozlíšením 26,2 Mpix. Pre hobby fotografov vstup do sveta full frame zrkadloviek alebo ako záložné telo pre poloprofesionálov. 
Vďaka možnosti snímaniu videa v 4K a výklopnému display poteší nejedného kameramana.

Dostupnosť 5-7 dní
€1 470    
Značka Canon
Kategória Canon
Záruka 3 roky

VLASTNOSTI :

Nový Full Frame digitálny fotoaparát EOS 6D Mark II  využíva novo vyvinutý snímač CMOS s rozlíšením 26,2 megapixelov, ktorý pracuje v tandeme s procesorom DIGIC 7  a vytvára ostré, živé snímky a video. To prispieva k vysokému výkonu pri slabom osvetlení s prirodzenou citlivosťou ISO 100-40000, ktorá sa podľa potreby môže rozšíriť na ISO 50-102400.

6D Mark II obsahuje systém 45-bodového automatického zaostrenia krížového typu, ktorý dokáže presne sledovať objekty a výsledkom bude rýchlejšie získanie vášho záberu.

Pri používaní aplikácie Live View a nahrávania videa môžete teraz použiť funkciu Dual Pixel CMOS AF na skutočnom snímači obrazu.

To ponúka široké pokrytie fázovéj detekcie autofokusu pre rýchlejšie a presnejšie zaostrovanie v týchto režimoch. Je ideálny pre video, pretože užívatelia si budú môcť vychutnávať plynulé zaostrovanie racku bez toho, aby boli viditeľné kontrasty s kontrastnými systémami. Tiež to funguje dobre s funkciami dotykovej obrazovky, čo umožňuje strelcom jednoduchým klepnutím upraviť zaostrenie.

Pre multimediálnu tvorbu je zariadenie 6D Mark II vybavené výkonnými možnosťami nahrávania videa vo formáte Full HD. Fotoaparát ponúka zlepšenú rýchlosť s maximálnou snímkovou frekvenciou 60p pri snímaní videa vo formáte Full HD,a tiež digitálny IS s 5-osovou stabilizáciou obrazu, aby sa minimalizoval vzhľad chvenia fotoaparátu pre ostrejšie ručné snímanie. To prináša výhody zaznamenávania počas chôdze alebo pohybu a môže byť tiež použitý v spojení s objektívmi s optickým IS pre efektívnejšiu celkovú stabilizáciu.

Zvuk fotoaparátu je tiež vysoko kvalitný, s možnosťou použitia vstavaného mikrofónu  alebo externého mikrofónu cez 3,5 mm vstup.

Canon EOS 6D Mark II disponuje veľkým otočným 3,0-palcový LCD monitorom vybaveným antireflexným dizajnom pre jasné a živé snímanie záberov a fotografovanie so živým náhľadom. Jeho dotykové rozhranie sa dá použiť na intuitívne ovládanie dotykom na zaostrenie a nastavenie v ponukách.

Optický hľadáčik ponúka približne 98% pokrytie rámu a má zväčšenie 0,71x. Trvanlivý dizajn karosérie fotoaparátu chráni proti vniknutiu prachu a poveternostným vplyvom, čo umožňuje fotoaparát používať aj v náročnom a nepriaznivom prostredí.

Vstavaný modul GPS vám umožňuje geotagovať snímky vo fotoaparáte, ako aj automatickú synchronizáciu času pomocou Universal Time Code prostredníctvom satelitov.

Vstavaný intervalometer umožňuje vytváranie snímok s časovým posunom a podporuje nahrávanie 1-99 po sebe idúcich snímok vo vopred vybraných intervaloch od 1 sekundy do 99 hodín 59 minút a 59 sekúnd. Používatelia môžu tiež nastaviť fotoaparát na neobmedzené snímky.

Technológia Bluetooth umožňuje prepojenie smartfónu alebo tabletu pre rýchle zdieľanie snímok medzi zariadeniami a možnosťami diaľkového ovládania.

Zabudované pripojenie Wi-Fi a NFC umožňuje bezdrôtové zdieľanie, ovládanie a prenos obrázkov s kompatibilným inteligentným zariadením a stanicou CS100 Connect.

ŠPECIFIKÁCIA CANON EOS 6D MARK II

veľkosť snímača Full Frame
Rozlíšenie 27,1 MPx (26,2Mpx efektívnych)
Formát snímača Full Frame
obrazový procesor Digic 7
farebný priestor Adobe / sRGB
autofokus AF 45- bodov kríž. typu
Rýchlosť sériového snímania 6,5 obr. / s
ISO - maximálna citlivosť 100 - 40 000 (rozš. 50 - 102 400)
Rozlíšenie hľadáčika optický 0,71x
displej 3,2" LCD
typ média SD / SDHC / SDXC
batéria Canon LP-E6N
obrazový stabilizátor 5 - osový
rozmery 144 x 110.5 x 74.8 mm
hmotnosť 685 g
typ fotoaparátu Digitálna zrkadlovka
časozberné snímanie áno
Hmotnosť balenia

1,500 kg