Sigma 17-70mm f/2,8-4 DC Makro OS HSM pre Nikon + VIP SERVIS 3 ROKY + UV FILTER ZADARMO

Neohodnotené
 
Tip Nový produkt Zväčšiť
 

Sigma 17-70mm f/2.8-4 DC Macro OS HSM Contemporary je stabilizovaný štandardný transfokačný objektív so svetelnosťou f/2.8-4 a ultrasonickým HSM motorčekom. Objektív je z novej rady Contemporary a vyniká svojou výbornou obrazovou kvalitou.

Dostupnosť 7-12 dní
€449    
Značka Sigma
Kategória pre Nikon
Záruka 3 roky
 

Sigma 17-70mm f/2.8-4 DC Macro OS HSM Contemporary

Sigma 17-70mm f/2.8-4 DC Macro OS HSM Contemporary je skvelým štandardným transfokačným objektívom pre použitie s digitálnymi jednookými zrkadlovkami s veľkosťou snímača APS-C/DX. Objektív je zaradený do novej rady Contemporary (Moderná rada), ktorá kladie dôraz na moderné vyspelé technologické riešenia a výbornú obrazovú kvalitu. Vďaka tomu objektív ponúka výborný rozsah ohniskových vzdialeností, veľmi slušnú svetelnosť f/2.8-4, rýchle a presné zaostrovanie pomocou ultrasonického HSM motorčeka ako aj možnosť zaostriť na pomerne krátku vzdialenosť (0,22m). Rozsah ohniskových vzdialeností ktoré pokrýva zodpovedá po prepočte na kinofilm rozsahu 27,2-112mm. Tento univerzálny rozsah je ideálny a ponúka širokú paletu možností využitia od krajinárskej cez portrétnu fotografiu, fotografiu zátišia, momentky a príležitostnú fotografiu až po makro fotografiu. Objektív je zaradený do série Contemporary, čomu zodpovedá aj jeho mimoriadna obrazová kvalita, ktorá sa opiera o moderne poňatú optickú sústavu. Samotná optická sústava pozostáva zo 16 optických členov (šošoviek) z lisovaného optického skla zoradených do 14 optických skupín. Pre korekciu skreslenia v širokouhlej oblasti využíva objektív tri špeciálne šošovky s asféricy tvarovaným povrchom. Korekciu chromatickej vady zabezpečuje jedna šošovka z SLD skla (optického skla s špeciálne nízkym rozptylom svetla) a dve šošovky z FLD skla. Zaostrovacia skupina šošoviek sa pohybuje vo vnútri tubusu objektívu a je vyrobená ako tzv. plávajúca – čo umožňuje dokonalé zaostrenie aj pri fotografovaní na minimálnu zaostrovaciu vzdialenosť. Túto vlastnosť optickej sústavy môžete využívať pri fotografovaní macrosnímkov. Objektív je vybavený najnovším ultrasonickým zaostrovacím motorčekom Hyper Sonic Motor (HSM), s ktorým objektív ostrí mimoriadne presne, rýchlo a takmer bezhlučne. Objektív je vybavený 7 lamelovou vykrajovanou clonou, ktorá umožňuje dokonalé rozostrenie pozadia do nádherného bookehu. Konštrukcia objektívu je robustná, ale ľahká, k čomu využíva špeciálne termo kompozitné materiály (TSC) znižujúce hmotnosť pri zachovaní mimoriadnej odolnosti. Sigma 17-70mm f/2.8-4 DC Macro OS HSM Contemporary posúva hranice kvality základných objektívov o poriadny kus a predstavuje tak nový štandard v konštrukcii transfokačných objektívov tejto triedy.

K objektívu je možné si dokúpiť špeciálny adaptér Sigma USB Dock Compatibility, vďaka ktorému si môžete pravidelne aktualizovať firmware vo vašom objektíve, čím odpadá nutnosť návštevy špecializovaných servisov v prípade nekompatibility komunikačných protokolov medzi objektívom a fotoaparátom.

Vlastnosti objektívu Sigma 17-70mm f/2.8-4 DC Macro OS HSM Contemporary:
• Základný transfokátorový objektív s rozsahom 27,2-112mm (po prepočte na kinofilm)
• Výborná svetelnosť f/2.8-4
• Profesionálna obrazová kvalita skrz všetky ohniská
• Rýchle automatické zaostrovanie s ultrasonickým HSM motorčekom
• Štvorkrokový optický stabilizátor OS
• Vnútorné ostrenie, neotáčajúci sa predný člen
• Možnosť zaostriť na vzdialenosť iba 0,22m
• Konštrukcia z horčíkovej zliatiny
• Inštinktívne ovládacie prvky zaostrovania pre lepšiu prácu s ostrením

Špecifikácie objektívu Sigma 17-70mm f/2.8 DC Macro OS HSM Contemporary:
Rozsah ohniskových vzdialeností: 27,2-112mm (po prepočte na kinofilm)
Zorný uhol na 17mm (diag.): 79,7°
Zorný uhol na 70mm (diag.): 22,9°
Konštrukcia optickej sústavy (členy/skupiny): 16/14
Počet lamiel clony: 7
Minimálna clona: f/2.8
Maximálna clona: f/22
Minimálna zaostriteľná vzdialenosť: 0,22m
Maximálne zväčšenie: 0,344x (1:2,9)
Pohon automatického zaostrovania: Ultrasonický motor prstencového typu HSM
Priemer filtrov: 72mm
Rozmery objektívu (priemer x dĺžka): 79mm x 82mm
Hmotnosť objektívu: 465g

Dodávané príslušenstvo:
Slnečná clona (Sigma LH780-03 884), predná a zadná krytka