Aj v tejto ťažkej situácii fungujeme ďalej. Máme najlepšie ceny + darčeky zadarmo. Prajeme pevné zdravie každému z vás!  

Nikon Nikkor Z DX 50-250 mm f/4,5-6,3 VR

Neohodnotené

Nový produkt Zväčšiť

Nikon Nikkor Z DX 50-250 mm f/4,5-6,3 VR je kompaktný teleobjektív so zoomom

€381    

Vysokokvalitný zoomobjektív konštruovaný pre digitálne fotoaparáty Z-Mount, s APS-C snímačom. Objektív s rozsahom 50-250mm ocenia predovšetkým fotografi, ktorí radi cestujú, milovníci horských a outdoorových športov. Je vhodný prakticky pre všetky fotografické žánre.

S takto všestranným teleobjektívom so zoomom nebudete mať núdzu o príležitosti. Môžete dokonale ostro zachytiť vzdialené scény. Rýchle zaostrovanie umožňuje zachytiť akciu. Bez ohľadu na to, čo snímate, široký bajonet Nikon Z umožňuje tomuto objektívu zachytiť viac svetla v celej ploche záberu. V každej snímke a videosekvencii získate viac detailov, väčšiu hĺbku a viac farieb. 

Vychutnajte si slobodu priblíženia obrazu s cieľom získať dramatické zábery vzdialených objektov alebo využite širšie ohnisko a zachyťte celú scénu. Zachytíte akciu so skutočnou čistotou, aj keď zahŕňa rýchly pohyb.

Môžete z diaľky snímať portréty s hladko rozostreným pozadím (bokeh), a to aj pri slabom osvetlení. Najkratšia zaostriteľná vzdialenosť iba 0,5 m vám umožní zaostriť aj na objekty, ktoré sú bližšie.

Či už snímate celú scénu alebo približujete vzdialené horizonty, tento objektív zaostruje plynulo a potichu. Získate ostré a stabilné videosekvencie v kvalite 4K, dokonca aj keď filmujete počas chôdze.

Tento objektív NIKKOR Z vynikne v každom okamihu – či už snímate fotografie alebo videosekvencie. Stabilizácia obrazu vstavaná v objektíve umožňuje snímať s časmi uzávierky dlhšími až o 5 expozičných stupňov, než by bolo inak možné.¹ Môžete snímať ostrejšie fotografie aj po západe slnka alebo videosekvencie bez neželaných efektov chvenia fotoaparátu. Zaostrovanie je rýchle a prakticky nehlučné.

Nehlučný ovládací prstenec možno používať na ovládanie hlavných funkcií vrátane manuálneho zaostrovania, ovládania clony (skvelé na stmievanie a rozjasnenie počas záznamu videosekvencií) a korekcie expozície.

Buďte pripravený

Nikdy nezmeškajte príležitosť na snímanie. Mechanizmus zasúvateľného objektívu bez tlačidiel je rýchly a ľahko použiteľný. Jednoducho vysuňte alebo zasuňte objektív otočením prstenca zoomu.

Cestujte na ľahko

Tento teleobjektív so zoomom pre mirrorless systém formátu DX je v zasunutom stave mimoriadne kompaktný. Keď objektív zasuniete, uzamkne sa, aby sa vám v taške nešmýkal a nevysúval.