Nikon D3500 telo + VIP SERVIS 3 ROKY + 32GB SD karta zadarmo + puzdro zadarmo

1 hodnotenie

Tip Nový produkt Doprava zadarmo Zväčšiť

Digitálny fotoaparát – zrkadlovka, snímač CMOS 24.2 Megapixelov, displej 3.0" LCD, batéria Li-Ion EN-EL14a, podporované karty SD/SDHC/SDXC, Full HD video

Dostupnosť 7-12 dní
€367    

Kľúčové vlastnosti digitálnej zrkadlovky Nikon D3500
• Nové pohodlnejšie rozvrhnutie tlačidiel
• Ergonomický grip
• Výborná kombinácia obrazového snímača a procesora
• Rozlíšenie snímača 24,2 Mpx
• Kompatibilný s objektívmi Nikon vo formáte DX
• Možnosť záznamu videa vo Full HD rozlíšení až pri 60 fps
• Zdieľanie fotografií a videosekvencií prostredníctvom aplikácie SnapBridge
• Podpora 12-bitových RAW
• Vysoký rozsah citlivosti ISO
• Lepšie ostrenie cez LiveView
• Funkcia rozpoznávania tváre
• Pestrá paleta scénických režimov
• Telo zrkadlovky bez objektívu

Zachytiť detaily pre vás odteraz nebude problém
Nový model digitálnej zrkadlovky Nikon D3500 je osadený obrazovým snímačom CMOS APS-C s rozlíšením 24,2 Mpx. Vysoké rozlíšenie snímača je možné využívať pre ostré zachytenie aj tých najjemnejších detailov.

Lepšie fotky zhotovíte v akomkoľvek osvetlení
Výkonný obrazový procesor EXPEED 4 zaistí rýchle spracovanie dát a je vybavený pokročilou technológiou redukcie šumu. Impozantné snímky tak ľahko zachytíte v ľubovoľnom osvetlení.

Sekvenčným snímaním zachytíte čokoľvek
S digitálnou zrkadlovkou Nikon D3500 si môžete užiť sekvenčné snímanierýchlosťou až 5 snímok za sekundu. Snímanie je presné a ľahko ovládateľnévďaka 11-bodovému systému automatického zaostrovania.

Pohyblivé objekty budú zakaždým ostré
Úplne presný systém zaostrovania udrží objekt zaostrený aj mimo stred obrazu a to aj v prípade, keď sa nepredvídateľne rýchlo pohybuje.

Extrémne kompaktné a ľahké vyhotovenie:
Je postavený na úplne novom konštrukčnom princípe ktorý umožnil vytvoriť vďaka zasúvateľnému tubusu výnimočne kompaktnú a skladnú konštrukciu. Vďaka tomu je objektív nielen malý (64,5 x 62,5mm), ale aj veľmi ľahký (205g) čo sa hodí pre cestovateľov.

Zdieľajte svoje zážitky s Nikonom D3500
Okrem využitia štandardného micro USB a HDMI ponúkne Nikon D3500 tiež bezdrôtovú funkciu Bluetooth 4.1. Príde vhodná pri zdieľaní fotografií a videí cez aplikáciu SnapBridge do vášho smartfónu či tabletu. Fotoaparát možno navyše pomocou smartfónu diaľkovo ovládať a robiť fotografie.

Vynikajúce snímky s Nikonom D3500 vďaka scénickým režimom
Úplne jedinečných výsledkov s Nikonom D3500 je možné dosiahnuť vďaka pestrej škále scénických režimov. Pre začínajúcich a občasných fotografov je v ponuke režim Sprievodca,ktorý v niekoľkých jednoduchých krokoch navedie fotografa k vynikajúcim záberom.

Expozíciu si nastavíte sami
Pre pokročilejších používateľov sú k dispozícii manuálne aj poloautomatické režimy s možnosťou zmeny expozičných hodnôt.

Ľahšie zaostríte tvár
S pomocou funkcie D-lighting rozšírite dynamický rozsah a nechýba ani funkcia vyhľadania a zaostrenia na ľudskú tvár pri LiveView režime.

Nikon D3500 zvládne fotenie až 1 550 snímok
Digitálna zrkadlovka Nikon D3500 je kompatibilná s kompletnou ponukou objektívov Nikonu vo formáte DX. K fotoaparátu môžete tiež pripojiť externé blesky Nikon Speedlight. Zhotovené snímky vo formátoch JPEG a RAW je možné ukladať na pamäťovú kartu typu SD/SDHC/SDXC. Napájanie digitálnej zrkadlovky prebieha cez priložený Li-Ion akumulátor. S plne nabitým akumulátorom zaobstaráte až 1 550 snímok.

Parametre a špecifikácia: 
Funkcia
Statívový závit, Výmenné objektívy, Detekcia tváre
Hľadáčik: Optický
Stabilizácia obrazu: v objektíve
Typ snímača: CMOS
Veľkosť snímača: APS-C
Rozlíšenie snímača: 24,2 Mpx
Pomer strán: 3:2
Minimálny čas uzávierky: 1/4 000 s
Maximálny čas uzávierky: 30 s
Maximálne ISO: 25 600
Maximálna rýchlosť sekvenčného snímania: 5 sn./s
Objektív :Optický zoom 3 ×
Min. ohnisková vzdialenosť (prepočet na 35mm): 27 mm
Max. ohnisková vzdialenosť (prepočet na 35mm): 158 mm
Max. svetelnosť pri min. ohniskovej vzdialenosti: f/3,5
Max. svetelnosť pri max. ohniskovej vzdialenosti: f/5,6
Uhlopriečka displeja: 3" pevný
Maximálne rozlíšenie videa: Full HD (1920 × 1080)
Max. snímková frekvencia pri max. rozlíšení: 60 sn./s
Max. dosiahnuteľná snímková frekvencia: 60 sn./s
Ozvučenie videa: Stereo
Video kontajner (typ súboru): .mov
Video kodek: H.264/MPEG-4 AVC
Podporované formáty: RAW , JPEG
Typ pamäťovej karty: SD, SDHC, SDXC
Typ akumulátora: Nikon EN-EL14a
Akumulátor: Výdrž batérie 1 550 záberov
Vstupy a výstupy:
rozhranie USB 2.0, Bezdrôtové rozhranie Bluetooth
Audio/Video
microHDMI
Možnosť priamej tlače: PictBridge
Rozmery a hmotnosť:
Šírka: 124 mm
Výška: 97 mm
Hĺbka: 69,5 mm
Hmotnosť: 365 g

Obsah balenia:
Akumulátor, Popruh/putko, Napájací kábel/adaptér, Krytka objektívu, Krytka tela