Upozornenie: Platba online kartou (VISA/Mastercard) momentálne NIE JE možná z dôvodu technickej údržby.

Pracujeme na jej opätovnom spustení. Ďakujeme za pochopenie.  

 

 

Seriál

50 základných fotografických pojmov, tipov a trikov

seriál ZADARMO Limitovaná ponuka pre prvých 599 prihlásených!
    

Máte fotografovanie ako koníček alebo ako povolanie? V jednom aj druhom prípade si ho užijete oveľa viac, ak presnejšie pochopíte ako veci fungujú. Keď dokonale pochopíte, čo je to clona, rýchlosť uzávierky, citlivosť snímača či ohnisková vzdialenosť, garantujeme Vám výrazný nárast pomeru excelentných záberov v porovnaní k bežným priemerným záberom. 

Teraz máte príležitosť získať ZADARMO seriál o 50 základných fotografických pojmov, tipov a trikov. Kým si neosvojíte všetky tieto zásady, ani nevyberajte fotoaparát z puzdra :-)

Fotografické pojmy, tipy a triky sú členené do tématických skupín ako napríklad clona, filtre, svetlo a ďaľšie. Začneme jedným z najdôležitejších fotografických pojmov - a tým je clona. 

Pozor, ponuka je limitovaná na prvých 599 prihlásených odberateľov. Preto ak máte o seminár záujem, neváhajte a získajte zadarmo seriál "50 základných fotografických pojmov, tipov a trikov":

Áno, pošlite mi seriál zadarmo
50 tipov a trikov ZADARMO
Kedykoľvek sa môžete odhlásiť
Limitovaná ponuka

 

 

Nemusíte mať žiadne obavy, nechceme vás obťažovať. Garantujeme vám, že sa z odberu seminára môžete kedykoľvek jednoducho (jedným klikom) odhlásiť. Nebudeme vám zasielať nevyžiadané emaily. 

P. S.: Ak sa vám tento seriál páči, odporučte ho prosím aj svojim známym, možno ich tým potešíte :-) POZOR, ponuka je limitovaná na prvých 599 prihlásených odberateľov.