Nikon 70-300mm f/4,5-6,3 G AF-P DX ED VR

Neohodnotené
 
Tip Doprava zadarmo Zväčšiť
 

ikon AF-P DX Nikkor 70-300mm f/4.5-6.3G ED VR je výborný stabilizovaný transfokátorový teleobjektív z rady G s obľúbeným rozsahom ohnísk od 70-300mm určený pre DX (APS-C) zrkadlovky Nikon. Vybavený je krokovým motorom AF a stabilizáciou obrazu VR.

Dostupnosť 5-7 dní
€299    
Výrobca Nikon
Stránky výrobcu nikon.sk
Kategória Pre Nikon
Záruka 2 roky
 

Nikon AF-P DX Nikkor 70-300mm f/4.5-6.3G ED VR + CASHBACK 100€

Nikon AF-P DX Nikkor 70-300mm f/4.5-6.3G ED VR je výborný stabilizovaný transfokátorový teleobjektív z rady G s obľúbeným rozsahom ohnísk 70-300mm, ktorý je určený k použitiu so zrkadlovkami Nikon vybavenými snímačom formátu DX (APS-C). Objektív má štandardnú svetelnosť f/4.5-6.3 je vybavený krokovým motorom AF-P a stabilizáciou obrazu VR. Vďaka týmto vlastnostiam je objektív mimoriadne vhodný pre fotografovanie outdoor športov, prírody, portrétov ako aj pre fotografovanie všetkého čo sa odohráva ďalej od vás.

Vlastnosti objektívu Nikon AF-P DX Nikkor 70-300mm f/4.5-6.3G ED VR:
• Objektív z rady G určený pre použitie s DX (APS-C) zrkadlovkami Nikon
• Obľúbené teleohniskové vzdialenosti od 70mm po 300mm
• Štandardná svetelnosť v rozsahu f/4.5-6.3 vhodné pre outdoor fotografie
• ED šošovky v optickej sústave pre vykorigovanie chromatickej aberácie
• Krokový zaostrovací motor AF-P pre bezhlučné a spoľahlivé zaostrenie aj pri videách
• Optický stabilizátor obrazu VR
• Výborný pomer cena/výkon

Technické parametre objektívu Nikon AF-P Nikkor 70-300mm f/4.5-6.3G ED VR:
• Ohnisková vzdialenosť: 70-300mm (105-450mm pri použítí na DX zrkadlovkách Nikon)
• Zorný uhol: 22° 50´ - 5° 20´
• Maximálna clona: f/4.5 – 6.3
• Minimálna clona: f/22 - 32
• Optická konštrukcia: 14 členov / 10 skupín
• Počet lamiel clony: 7 tvarovaných lamiel
• Minimálna zaostriteľná vzdialenosť: 1,1m
• Maximálne zväčšenie objektívu: 0,22x
• Priemer filtrového závitu: 58mm
• Rozmery: 72 x 125mm
• Hmotnosť: 415g

Nikon AF-P DX Nikkor 70-300mm f/4.5-6.3G ED VR je stabilizovaný teleobjektív s transfokáciou (zoomom) v rozsahu ohniskových vzdialeností 70-300mm a svetelnosťou f/4.5-6.3. Tento objektív rady G je určený pre použitie s DX zrkadlovkami Nikon (APS-C formát). Pri nasadení na DX zrkadlovky Nikon (APS-C formát) zodpovedá jeho ohnisková vzdialenosť po prepočte na kinofilm 105-450mm. Uhol záberu objektívu sa dá nastaviť v závislosti na aktuálnej ohniskovej vzdialenosti v rozsahu 22° 50´ až 5° 20´. Optická konštrukcia objektívu umožňuje 0,22x zväčšenie obrazu a jeho minimálna zaostrovacia vzdialenosť je 1,1m. Samotná optická konštrukcia objektívu pozostáva zo 14-tich šošoviek, ktoré sú zoradené do 10-tich optických skupín. 1 šošovka je vyrobená zo špeciálneho nízkorozptylového ED skla, ktoré výrazne znižuje chromatickú aberáciu, zlepšuje prenos kontrast a jasu. 2 šošovky sú vybrúsené ako asférický optický člen a pomáhajú vykorigovať optické vady skreslenia obrazu. Takto navrhnutá optická sústava poskytuje výbornú kvalitu obrazu. Objektív je vybavený 7 lamelovou clonou s dokonale kruhovým otvorom, ktorú je možné skokovo po 1/3 EV stupňa nastaviť v rozsahu od f/4.5 po f/22 na širokouhlom konci a od f/6.3 po f/32 na tele konci. Pre zaostrovanie objektív využíva najnovší systém automatického zaostrovania založený na tichom a spoľahlivom krokovom elektromotorčeku. Ten zaručuje spoľahlivé zaostrenie bez „pumpovania“ a bez hluku, čo by mohlo vadiť pri natáčaní videa. Pre dokonalejšie zábery z ruky je objektív vybavený systémom optickej stabilizácie obrazu VR (Vibration Reductor), ktorý vám umožní fotografovať z ruky s až o 4 expozičné stupne dlhšími časmi. V prednej časti objektívu je na tubuse 58mm závit pre klasické kruhové filtre. Mechanická konštrukcia objektívu je veľmi ľahká a kompaktná. Pri priemere 72mm a dĺžke 125mm je hmotnosť objektívu iba 415g.


Obsah balenia:
Objektív, predná krytka objektívu, zadná krytka objektívu