Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM

Neohodnotené
 
Akcia Tip Doprava zadarmo Zväčšiť
 

Vystavený produkt. Objektív bol 10-krát zapožičaný na víkendové fotografovanie.

Objektív je bez známok používania.

Objektív má plnú 2-ročnú záruku.

Dodávané príslušenstvo: Slnečná clona, puzdro, predná a zadná krytka objektívu.

Bez originálnej krabice.

Dostupnosť Skladom
€1 800    
Kód tovaru 13249
Výrobca Canon
Stránky výrobcu canon.sk
Kategória Pre Canon
Záruka 2 roky
 

Model EF 70-200mm f/2,8L IS II USM, ktorý predstavuje najpopulárnejší objektív mnohých profesionálnych fotografov, vyhovuje najvyšším normám spoločnosti Canon pre optiku série L, vstavanú kvalitu, spoľahlivosť a ovládateľnosť. Zdokonalená robustná konštrukcia zahŕňa utesnenia proti prieniku vlhkosti a prachu z dôvodu ochrany pred nehostinnými poveternostnými podmienkami.


Rýchla clona
Vďaka rýchlej clone /2,8 je možné snímať pri slabom osvetlení. Túto vysokorýchlostnú clonu môžete tiež použiť na zaistenie plytkej hĺbky poľa, čím objekt vystupuje oproti preplnenému pozadiu.


Stabilizátor obrazu
Objektív obsahuje 4-bodový stabilizátor obrazu (IS) od spoločnosti Canon, vďaka čomu sa stáva ideálnym pre slabé osvetlenie, keď sa nedá použiť statív. Systém stabilizácie obrazu umožňuje až o 4 kroky pomalšie rýchlosti uzávierky, ako pri bežnom použití, bez rozmazania obrazu.


Fluorit a prvok objektívu s ultra-nízkou disperziou (UD) pre najvyššiu kvalitu obrazu
Vďaka prvku objektívu, ktorý sa vyrobil z jedinečného fluoritu s vynikajúcim výkonom od spoločnosti Canon, sa minimalizovali farebné odchýlky. 5 prvkov UD sa spolu s použitím fluoritu používa na zaistenie vynikajúcej kvality obrazu, vysokého kontrastu a prirodzenej reprodukcie farieb v rámci rozsahu transfokácie.