Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM + VIP SERVIS 3 ROKY

8 hodnotení

Tip Nový produkt Doprava zadarmo Zväčšiť

Model EF 70-200mm f/2,8L IS II USM, ktorý predstavuje najpopulárnejší objektív mnohých profesionálnych fotografov, vyhovuje najvyšším normám spoločnosti Canon pre optiku série L, vstavanú kvalitu, spoľahlivosť a ovládateľnosť. 

Dostupnosť 5-7 dní
€1 690    

Model EF 70-200mm f/2,8L IS II USM, ktorý predstavuje najpopulárnejší objektív mnohých profesionálnych fotografov, vyhovuje najvyšším normám spoločnosti Canon pre optiku série L, vstavanú kvalitu, spoľahlivosť a ovládateľnosť. Zdokonalená robustná konštrukcia zahŕňa utesnenia proti prieniku vlhkosti a prachu z dôvodu ochrany pred nehostinnými poveternostnými podmienkami.

Rýchla clona
Vďaka rýchlej clone /2,8 je možné snímať pri slabom osvetlení. Túto vysokorýchlostnú clonu môžete tiež použiť na zaistenie plytkej hĺbky poľa, čím objekt vystupuje oproti preplnenému pozadiu.

Stabilizátor obrazu
Objektív obsahuje 4-bodový stabilizátor obrazu (IS) od spoločnosti Canon, vďaka čomu sa stáva ideálnym pre slabé osvetlenie, keď sa nedá použiť statív. Systém stabilizácie obrazu umožňuje až o 4 kroky pomalšie rýchlosti uzávierky, ako pri bežnom použití, bez rozmazania obrazu.

Fluorit a prvok objektívu s ultra-nízkou disperziou (UD) pre najvyššiu kvalitu obrazu
Vďaka prvku objektívu, ktorý sa vyrobil z jedinečného fluoritu s vynikajúcim výkonom od spoločnosti Canon, sa minimalizovali farebné odchýlky. 5 prvkov UD sa spolu s použitím fluoritu používa na zaistenie vynikajúcej kvality obrazu, vysokého kontrastu a prirodzenej reprodukcie farieb v rámci rozsahu transfokácie.