Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM + 3-ročná záruka

Neohodnotené
 
Akcia Tip Doprava zadarmo Zväčšiť
 

Objektív je dodávaný s rozšírenou 3-ročnou zárukou.

Pri tomto produkte nie je možná platba na dobierku.

 

Štandardný objektív so zoomom v profesionálnej kvalite, ktorý poskytuje vynikajúcu kvalitu snímok a maximálnu clonu s vysokou svetelnosťou f/2,8 v rámci celého rozsahu zoomu. Medzi profesionálnymi fotografmi má tento objektív série L vďaka ostrej optike a schopnosti slúžiť takmer v každom prostredí povesť mimoriadne spoľahlivého objektívu so zoomom. Dokonalý spoločník k ľubovoľnému full frame fotoaparátu z radu EOS.

Dostupnosť Obvykle 5-7 dní
€1 790    
Kód tovaru 13182
Výrobca Canon
Stránky výrobcu canon.sk
Kategória Pre Canon
Záruka 3 roky
 

CANON EF 24-70MM F/2.8L II USM

• Univerzálny 24-70 mm rozsah zoomu.
• Zbrusu nový dizajn optiky.
• Zaostrenie na krátku vzdialenosť 0,38 m
• Utesnený voči prachu a vlhkosti.
• Rýchle, tiché automatické zaostrovanie.
• Nahradenie manuálnym zaostrovaním.
• Deväťčepeľová okrúhla clona

 

DETAILNÉ VLASTNOSTI

Štandardný objektív so zoomom v profesionálnej kvalite, ktorý poskytuje vynikajúcu kvalitu snímok a maximálnu clonu s vysokou svetelnosťou f/2,8 v rámci celého rozsahu zoomu. Medzi profesionálnymi fotografmi má tento objektív série L vďaka ostrej optike a schopnosti slúžiť takmer v každom prostredí povesť mimoriadne spoľahlivého objektívu so zoomom. Dokonalý spoločník k ľubovoľnému full frame fotoaparátu z radu EOS.

 

Optika novej generácie
Model EF 24-70 mm f/2,8L II USM poskytuje špičkovú kvalitu zobrazenia v celom rozsahu zoomu, vďaka asférickým prvkom objektívu, ultra-nízkej disperzii (UD) a prvotriednemu sklu UD. Objektív  je ukážkou najnovších výdobytkov optického dizajnu. Spája tri asférické členy, ktorými dosahuje najvyššiu možnú kvalitu snímok spomedzi objektívov s touto ohniskovou vzdialenosťou. Výrazné zmiernenie chromatickej aberácie a slabšie rozostrenie farieb znamená menej času stráveného dodatočnou úpravou a celoplošnú ostrosť, ktorá je zvyčajne príznačná len pre objektívy s pevnou ohniskovou vzdialenosťou.

 

Čo je asferický člen? 

Asférický člen je voľne zakrivený vnútorný komponent v objektíve, ktorý koriguje skreslenie spôsobené zakrivením sférických prvkov objektívu.

Tieto komponenty sa nachádzajú len v objektívoch profesionálnej kvality.

Asférickej aberácii, ku ktorej dochádza pri použití štandardných objektívov, sa možno vyhnúť používaním objektívov vyššej kvality s dodatočnými asférickými členmi.

Objektív EF 24-70 f/2.8L II USM má tri asférické členy, ktoré majú pôsobiť korigujúco vo vzťahu k jednotlivým vnútorným aberáciám, aby boli vaše snímky výnimočne ostré.

 

Univerzálny 24-70 mm rozsah zoomu

Ideálny spoločník pre ľubovoľný full frame fotoaparát z radu EOS. Ideálny pre aplikácie od snímania krajiniek a cestovnej fotografie až po portréty a fotožurnalistiku.

Snímajte pri slabom osvetlení
Rýchla f/2,8 maximálna clona sa zachováva v celom rozsahu zoomu, čo umožňuje realizovať fotografovanie pri slabom osvetlení z ruky v najrôznejších podmienkach.

Kvalita konštrukcie série L
Model EF 24-70 mm f/2,8L II USM je dostatočne robustný na každodenné profesionálne využitie. Utesnenie pred poveternostnými vplyvmi chráni pred prachom a vlhkosťou, kým fluórom pokryté predné a zadné prvky sa ľahko čistia.

Automatické zaostrenie s technológiou USM
Kruhový ultrazvukový motorček AF dosahuje rýchle, tiché a presné zaostrenie. Kompletné manuálne vyradenie umožní upraviť zaostrenie bez zmeny režimu zaostrovania.

Zaostrovanie na krátku vzdialenosť
0,38 m vzdialenosť najkratšieho zaostrenia dodáva objektívu EF 24-70 mm f/2,8L II USM univerzálnosť, pričom zabezpečuje max. zväčšenie 0,21x.

Nádherné rozostrenie pozadia
Deväťčepeľová okrúhla clona zabezpečuje špičkový bokeh, ktorý je ideálny na tvorbu portrétov.

Oblasť použitia
Univerzálny štandardný zoomový objektív pre každého profesionálneho fotografa.

 

 

 

OPTICKÉ VLASTNOSTI/PARAMETRE

Zorný uhol (horzntl., vertl., diagnl.) 74° - 29°. 53° - 19°30', 84° - 34°
Konštrukcia objektívu (prvky/skupiny) 18/13
Počet čepieľok membrány 9
Minimálna clona 22
Najbližšia vzdialenosť zaostrenia (m) 0,38 (Makro)
Maximálne priblíženie (x) 0,21 (pri 70 mm)
Informácie o vzdialenosti Dodané
Aktivátor AF Kruhový USM¹
 
 

FYZICKÉ PARAMETRE

Odolný voči prachu a vlhkosti Áno¹
Priemer filtra (mm) 82
Max. priemer x dĺžka (mm) 88,5 x 113
Hmotnosť (g) 805