Canon 24-70mm f/4L IS USM - TOP

Neohodnotené
 
Akcia Tip Doprava zadarmo Zväčšiť
 

Super cena! Jediný kus. Kto zaváha, bude musieť kúpiť drahšie :)

Používaný produkt. Objektív bol používaný v ateliéri. Jediný kus za túto cenu.
Objektív je bez akýchkoľvek známok používania.
Na objektív dávame 6-mesačnú záruku.
Bez originálnej krabice.

Objektív EF 24 - 70 mm f/4L IS USM je ideálnym štandardným objektívom pre full-frame digitálne zrkadlovky značky Canon.

Dostupnosť Skladom
€690    
Výrobca Canon
Stránky výrobcu canon.sk
Kategória Pre Canon
Záruka 6 mesiacov
 

Objektív EF 24 - 70 mm f/4L IS USM je ideálnym štandardným objektívom pre full-frame digitálne zrkadlovky značky Canon. Ponúka širokouhlé, štandardné a telefotografické ohniskové vzdialenosti a tiež konštantnú uzávierku s max. hodnotou f/4, ktorá ostáva rovnaká aj pri zmene priblíženia.

Režim Makro
Samostatná poloha zoomu v režime makro umožňuje zaostrenie na krátku vzdialenosť 0,38 m pri ľubovoľnej polohe zoomu a maximálnom pomere reprodukcie 0,7x reálnej veľkosti.

Technológia stabilizátora obrazu
Snímajte z ruky pri slabých svetelných podmienkach pomocou rýchlosti uzávierky až o štyri kroky nižšej, ako sa bežne odporúča. Technológia stabilizátora obrazu (IS) automaticky rozpozná, keď fotograf posúva objektív pri snímaní pohybujúcich sa objektov a automaticky stabilizáciu v tomto smere pohybu vypne. Hybridná IS v režime makro rozpozná pohyby uhlového aj posuvného typu.

Špičkový optický dizajn
Snímajte zábery s dokonalou kvalitou obrazu v celom rozsahu zoomu. Dva druhy asférických prvkov v kombinácii s prvkami s ultra nízkou disperziou (UD) účinne potláčajú optickú aberáciu. Vrstvy Super Spectra minimalizujú nežiaduce oslňovanie a maximalizujú kontrast.

Zdokonalené automatické zaostrovanie
Využívajte rýchle a takmer nehlučné automatické zaostrovanie vďaka ultrazvukovému motorčeku AF prstencového typu. Snímanie môžete dokonale ovládať vďaka možnosti nepretržitého vyradenia prostredníctvom manuálneho zaostrovania.

Odolná konštrukcia
Snímanie aj v tých najnáročnejších podmienkach. Objektív je utesnený proti prenikaniu prachu a vlhkosti, kým fluoridové nátery zaručujú, že jednotlivé prvky objektívu sa ľahko čistia.

Zdokonalený výkon
Kruhová membrána clony s deviatimi čepieľkami umožňuje vytvoriť hladké rozostrenie pozadia, vďaka čomu objekty v popredí jasne a krásne vyniknú.