Canon TS-E 90mm f/2,8 - TOP

Neohodnotené

Tip Používaný - TOP STAV Zväčšiť

Tilt shift objektív Canon TS-E 90mm f/2.8 je vhodný na fotografovanie rôznych objektov – od fotografie zátiší až po portréty a krajiny. Pomocou spätného naklonenia môžete upraviť hĺbku ostrosti, a tak dosiahnuť jedinečné zábery, aké neurobíte bežnými objektívmi.

Používaný produkt. Objektív bol používaný v ateliéri. Jediný kus za túto cenu.
Objektív je bez akýchkoľvek známok používania.
Na objektív dávame 6-mesačnú záruku.
Bez originálnej krabice.

Dostupnosť Skladom
€800    
Značka Canon
Kategória Používané produkty
Záruka 6 mesiacov

Dizajn objektívu
Tento Gaussovský optický systém obsahuje šesť prvkov v piatich skupinách a ponúka úžasný výkon pri snímaní záberov a prirodzene vyzerajúce rozostrené pozadie. Zaostrenie je možné až do 0,5 m. Objektív je vhodný na fotografovanie rôznych objektov – od fotografie zátiší až po portréty a krajiny. Pomocou spätného naklonenia môžete upraviť hĺbku ostrosti, a tak dosiahnuť jedinečné zábery, aké neurobíte bežnými objektívmi.

Široký rozsah pohybu
Objektív TS-E 90m f/2.8 umožňuje kontrolovať hĺbku ostrosti a perspektívu vďaka ±8° nakloneniu, ±11 mm posunu a ±90° otočeniu. Mechanizmus naklonenia a posunu má tiež možnosť uzamknutia, aby nedochádzalo k neželaným pohybom.

Vrstva Super Spectra
Vrstvy Super Spectra zabezpečujú presné vyváženie farieb a zdôrazňujú kontrast. Zároveň znižujú oslnivý jas a zdvojenie – častý problém spôsobený odrazom svetla od senzora fotoaparátu.

Obsah balenia
Predný kryt objektívu E-58/E-58II, zadný kryt objektívu E, slnečná clona ES-65III, puzdro LP1016

Technické parametre

Zorný uhol (horzntl., vertl., diagnl.) 22°37', 15°11', 27° (bez naklonenia alebo posunutia)
Konštrukcia objektívu (prvky/skupiny) 6/5
Počet lamiel clony 8
Maximálna clona 32
Minimálna zaostrovacia vzdialenosť (m) 0.5
Maximálne priblíženie (x) 0.29
Aktivátor AF -
Priemer filtra (mm) 58
Max. priemer x dĺžka (mm) 73,6 x 88
Hmotnosť (g) 565
Priblíženie - medzikrúžok EF12 II 0.43 - 0.14
Priblíženie - medzikrúžok EF25 II 0.60 - 0.31
Kryt objektívu E-58/E-58II
Clona objektívu ES-65III
Pevné puzdro LH-D14
Mäkké puzdro LP1016