Canon EOS 6D telo - TOP STAV

Neohodnotené

Používaný - TOP STAV Doprava zadarmo Zväčšiť

Používaný produkt.
Fotoaparát je bez akýchkoľvek známok používania - úplne ako nový!
Počet cyklov uzávierky: < 500
Na fotoaparát dávame 2 ročnú záruku.
Dodávané príslušenstvo - kompletné originálne balenie: krytka tela, batéria, nabíjačka, remienok na plece, káble.
Balené v originálnej neporušenej krabici.

Dostupnosť 5-7 dní
€990    
Značka Canon
Kategória Používané produkty
Záruka 2 roky

20,2-megapixelový Full-Frame senzor CMOS:
V srdci fotoaparátu EOS 6D sa nachádza 20,2-MPix Full-Frame CMOS snímač a vysoko-výkonný obrazový procesor DIGIC 5+. Táto kombinácia umožňuje EOS 6D vytvárať neskutočné fotografie so skvelým dynamickým rozsahom, farbami a plné detailov. Ponúka presnú reprodukciu farieb, pričom stupňovanie odtieňov je jemné a prirodzené.

Balenie obsahuje:

  • fotoaparát EOS 6D (telo bez objektívu)
  • batéria LP-E6
  • nabíjačka
  • USB/AV káble
  • CD so software
  • popruh
  • kryt tela fotoaparátu

Prínos Full-Frame senzora:
Vďaka veľkému Full Frame CMOS snímaču fotoaparátu EOS 6D a jeho crop. faktoru = 1 získate v kombinácii s širokouhlými objektívmi Canon EF úplne iný pohľad na svet okolo Vás. Užívajte si širokouhlé objektívy Canon EF a objavte nové možnosti fotografovania interiéru, krajiniek či ulíc. Buďte kreatívny, hrajte sa s perspektívou a hĺbkou poľa ostrosti. Vaše portréty budú pôsobivejšie vďaka neporovnateľne vyššej kontrole nad poľom hĺbky ostrosti ako tomu je u APS-C digitálnych zrkadloviek.

Ideálny na cestovanie:
Canon EOS 6D je taký ľahký a malý, že s si ho môžete zobrať kamkoľvek so sebou. Vďaka utesnenému telu z horčíkových zliatin (predný a zadný kryt sú z magnéziových zliatin, horná strana prístroja je polykarbonátová) je fotoaparát dostatočne odolný, aby prekonal všetky úskalia cestovateľského fotografovania. Vďaka jednoduchému ovládaniu a intuitívnej ergonómii je model EOS 6D mimoriadne rýchly a jednoduchý na používanie.

Vysoký výkon pri slabom osvetlení:
Dokonca aj v podmienkach so slabým osvetlením vytvoríte s modelom EOS 6D nádherné fotografie. Natívna citlivosť ISO sa pohybuje v rozmedzí medzi ISO 100 až ISO 25 600 (softvérovo je rozšíriteľná až na L:50, H1:51 200, H2:102 400) a 11-bodový systém automatického zaostrenia pracuje až do hodnoty -3 EV. Vďaka čomu je fotoaparát dostatočne citlivý a schopný zaostrovať bez prisvietenia dokonca aj pri práci v noci pri mesačnom svite.

Jednoduchá kompozícia snímok:
Pracujte intuitívne vďaka jasnému hľadáčiku z optického hranola so zväčšením 0,71x, pričom hľadáčik pokrýva 97% plochy fotografie. Hľadáčik umožňuje korekciu dioptrií od hodnoty -3 až po +1. Vďaka 1 040 000-bodovému LCD displeju typu Clear View II s uhlopriečkou 7,7 cm (3,0”) bude pre Vás tvorba fotografií v režime Live View a videí v rozlíšení Full HD jednoduchou a zábavnou činnosťou.

Kreatívne funkcie navrhnuté pre Vás:
Vďaka režimu fotografovania vysokého dynamického rozsahu (HDR) zachytíte s fotoaparátom EOS 6D detaily vo svetlých a tmavý oblastiach v jemných odtieňoch na viacerých fotografiách, ktoré potom vďaka funkcii viacnásobnej expozície zložíte do výslednej HDR fotografie. ±5-kroková kompenzácia expozície a ±3-krokové automatické stupňovanie expozície zabezpečujú flexibilitu a doladenie expozície podľa vašich individuálnych požiadaviek.

Zariadenie GPS zaznamená každý Váš pohyb:
Zabudované zariadenie GPS určuje vašu presnú polohu a priraďuje každému obrázkovému súboru zemepisné informácie. V režime záznamníka GPS sa pri vašom pohybe vytvára záznam trasy, dokonca aj keď je fotoaparát vypnutý.

Jedinečné možnosti pripojenia prostredníctvom rozhrania Wi-Fi:
Fotografujte na diaľku z rôznych uhlov pohľadu: stačí sa pripojiť a môžete váš fotoaparát EOS 6D ovládať pomocou počítača PC, Mac alebo inteligentného telefónu. Fotografie môžete bezdrôtovo prenášať a zdieľať s rodinou či priateľmi na dnes tak populárnych sociálnych sieťach, či prostredníctvom e-mailu. Pre funkciu diaľkového ovládania EOS 6D pomocou smartphone telefónov s nainštalovanými operačnými systémami iOS a Android si môžete stiahnuť ovládací program EOS Remote z tohto odkazu, kde sú podrobnejšie popísané jeho výhody a princíp fungovania:
http://www.canon.sk/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/eos_remote.aspx

Video v rozlíšení Full HD:
Snímajte Full-HD video v rozlíšení 1080p a využívajte objektívy s rýchlou uzávierkou či plne manuálne ovládanie a dosahujte filmové efekty.