Nikon AF-S 70-200mm f/2,8G ED VR II - TOP

Neohodnotené
 
Akcia Tip Doprava zadarmo Zväčšiť
  • 1 z 6
 

Používaný produkt s nepatrnými známkami používania (pár jemných prachových zrniečok v objektíve, veľmi jemné škrabnutia na tele objektívu).

Absolútne bezchybná funkcionalita.

Stav: VÝBORÝ  

ZÁRUKA: 1 ROK

Rozsah priblíženia 70 – 200 mm
• Systém stabilizácie obrazu VR II
• 7 optických prvkov zo skla  ED
• Najkratšia zaostriteľná vzdialenosť: 0,5 m
• Gumené tesnenie bajonetu.
• Ultrazvukový zaostrovací motor SWM

Dostupnosť 5-7 dní
€1 990    
Značka Nikon
Webová stránka značky nikon.sk
Kategória Objektívy
Záruka 1 rok
 

 

Detailné vlastnosti

Profesionálny teleobjektív s rýchlou clonou, systémom stabilizácie obrazu a antireflexnou vrstvou Nano Crystal Coat. Pýši sa vynikajúcou ostrosťou od okrajov k rohom a rýchlym, tichým automatickým zaostrovaním, ktoré ponúka veľmi ostré snímky pri akomkoľvek osvetlení. Telo z horčíka je utesnené proti vplyvom počasia, aby spĺňalo požiadavky aj tých najnáročnejších profesionálov.

Rozsah priblíženia 70 – 200 mm.

Systém stabilizácie obrazu (VR II) s normálnym a aktívnym režimom. Umožňuje používať až o 3,5* kroka dlhšie časy uzávierky.

Antireflexná vrstva Nano Crystal Coat zamedzuje reflexom a závoju.

7 optických prvkov zo skla ED minimalizuje farebnú chybu.

Ultrazvukový zaostrovací motor (SWM) zabezpečuje veľmi tiché a rýchle automatické zaostrovanie.

Najkratšia zaostriteľná vzdialenosť: 1,4 m.

Gumené tesnenie bajonetu.

Možnosť okamžitého uprednostnenia manuálneho zaostrovania (M/A).

Dodáva sa s odnímateľným krytom a mäkkým puzdrom.

 

TECHNICKÉ PARAMETRE

Ohnisková vzdialenosť  70-200 mm
   
Svetelnosť objektívu  f/2.8
   
Najvyšie clonové číslo  f/22
   
Konštrukcia objektívu  21 prvkov v 16 skupinách ( so siedmimi optickými prvkami zo skla ED a niekoľkými optickými prvkami s nanesenou antireflexnou vrstvou Nano Crystal Coat ) 
   
Obrazový uhol 34°20- 12°20´ ( 22°50´- 8° pri formáte Nikon DX  )
   
Najkratšia zaostriteľná vzdialenosť  1,4 m  (v celom rozsahu priblíženia) 
   
Maximálny reprodukčný pomer 0,12x 
   
Počet lamiel clony 9 (kruhová)
   
Priemer filtrového závitu  77 mm
   
Priemer x dľžka ( od bajonetu objektívu )  Približne 87 x 205,5 mm
   
Hmotnosť  Približne 1 540 g
   
Dodávané príslušenstvo  77-milimetrový predný nasadzovací kryt objektívu LC-77, zadný kryt objektívu LF-1, bajonetová slnečná clona HB-48, polomäkké puzdro CL-M2