NIKON D850 + 24-120mm f/4G ED VR

Neohodnotené

Akcia Tip Doprava zadarmo Zväčšiť

Zvýhodnený set obsahuje fotoaparát D850 + objektív Nikon AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR.

PRICHÁDZA VÝNIMOČNOSŤ. PREDVEĎTE SVOJE MAJSTROVSTVO PROSTREDNÍCTVOM FOTOAPARÁTU D850 S MIMORIADNE VYSOKÝM ROZLÍŠENÍM

Dostupnosť Skladom
€3 790    

Či už snímajú prírodu, komerčné športy, svadby, módu alebo videosekvencie, fotoaparát D850 poskytuje fotografom pracujúcim v odvetviach s obrovskou konkurenciou flexibilitu potrebnú na to, aby vynikli. Rýchly snímač formátu FX s ultravysokým rozlíšením poskytuje vďaka efektívnemu rozlíšeniu 45,7 megapixela súbory s rozlíšením 45,4 MP. Nová architektúra šošoviek bez medzier na čipe umožňuje získať výnimočné detaily a neuveriteľný dynamický rozsah. Pri použití voliteľného multifunkčného napájania Battery Pack MB-D18 sa frekvencia snímania zvýši až na 9 snímok za sekundu. Filmári teraz môžu zaznamenávať plnoformátové videosekvencie s rozlíšením 4K bez faktora orezania, čo otvára nové možnosti pri snímaní pomocou svetelných objektívov s pevnou ohniskovou vzdialenosťou od spoločnosti Nikon. Priamo vo fotoaparáte možno zaznamenávať časozberné videosekvencie s rozlíšením 4K.

Ďalšou novou funkciou zvyšujúcou flexibilitu je možnosť snímať veľké, stredné alebo malé snímky vo formáte RAW. Režim nehlučného fotografovania umožňuje zachytiť ultraostré snímky s mimoriadne vysokým rozlíšením bez zvuku uzávierky. Pri snímaní pomocou živého náhľadu je k dispozícii režim automatického zaostrovania umožňujúci snímanie presných makrosnímok. Tento fotoaparát je zároveň prvou digitálnou jednookou zrkadlovkou vybavenou integrovaným režimom focus stacking pre výnimočne ostré snímky s obrovskou hĺbkou ostrosti.

Dirk Jasper, Manager of Product Marketing, Nikon Europe povedal: „Fotoaparát D850 je tak neuveriteľne všestranný, akoby ste pracovali s troma fotoaparátmi v jednom. Či už potrebujete flexibilitu, pokiaľ ide o počet megapixelov, veľkosť súborov, rýchlosť alebo citlivosť ISO, fotoaparát D850 vždy vyniká. Predstavuje chytrú investíciu pre fotografov, ktorí potrebujú slobodu pri dosahovaní skvelých výsledkov bez kompromisov.“

SÚHRN HLAVNÝCH FUNKCIÍ

- Rozlíšenie: efektívne rozlíšenie 45,7 megapixela. Súbory s rozlíšením 45,4 MP a bohatými detailmi. Zozadu osvetlený snímač CMOS formátu FX bez optického antialiasingového filtra.
- Rýchlosť: snímajte rýchlosťou 7 snímok za sekundu. Prípadne môžete zaznamenávať snímky v plnom rozlíšení frekvenciou 9 snímok za sekundu, ak použijete voliteľné multifunkčné napájanie Battery Pack MB-D18 (s vloženou batériou EN-EL18B).
- Citlivosť na svetlo: výkonný obrazový procesor EXPEED 5 poskytuje výnimočne čisté snímky v rozsahu citlivosti ISO 64 – 25 600 rozšíriteľného na ekvivalent hodnôt 32 až 102 400. K dispozícii je tiež plný rozsah citlivosti ISO pri snímaní videosekvencií s rozlíšením 4K.
- Presnosť: fenomenálny 153-bodový systém automatického zaostrovania, ktorý je rovnaký ako pri vlajkovej lodi D5, poskytuje citlivosť až –4 EV v stredovom bode (ISO 100, 20 °C). Meranie až do hodnoty –3 EV umožňuje presné automatické nastavenie expozície aj vtedy, keď je jediným zdrojom svetla mesiac.
- Video s rozlíšením 4K bez faktora orezania: zaznamenávajte plnoformátové videosekvencie s rozlíšením 4K/UHD a s frekvenciou 30p bez obmedzení spôsobených faktorom orezania. Snímajte viac ako tri hodiny pomocou multifunkčného napájania Battery Pack MB-D18.
- Časozberné videosekvencie s rozlíšením 4K priamo vo fotoaparáte: zaznamenávajte časozberné videosekvencie s rozlíšením 4K priamo vo fotoaparáte D850 a pomocou jeho efektívneho rozlíšenia 45,7 megapixela vytvárajte veľkolepé časozberné videosekvencie s rozlíšením 8K.
- Flexibilita formátu RAW: snímajte veľké snímky vo formáte RAW s rozlíšením 45,4 MP, stredné snímky vo formáte RAW s rozlíšením 25,6 MP alebo malé snímky vo formáte RAW s rozlíšením 11,4 MP (stredné aj malé snímky sú 12-bitové, bezstratovo komprimované).
- Akékoľvek prostredie: vďaka rozsiahlemu tesneniu proti vplyvom počasia je fotoaparát D850 pripravený na drsné prostredia. Rovnaké osvetlenie všetkých tlačidiel ako v prípade fotoaparátu Nikon D5 zaručuje jednoduché ovládanie v nočnom šere.
- Rýchle ukladacie médiá: jednotka s duálnym slotom na kartu umožňuje používať kartu UHS-II SD spolu s kartou XQD, čo je najrýchlejšia možná kombinácia.