Nikon D810 + VIP SERVIS 3 ROKY

Neohodnotené

Tip Nový produkt Doprava zadarmo Zväčšiť

Nikon D810 je pokračovaním vývoja veľmi úspešnej digitálnej jednookej zrkadlovky Nikon D800/D800E. Fotoaparát stavia na 36,3 MPix CMOS snímači formátu FX s novou konštrukciou a radikálne modernizovanom zaostrovacom systéme.

Dostupnosť 5-7 dní
€2 490    

36,3-megapixelový snímač formátu FX
Celkom nový snímač bez optického antialiasingového filtra ponúka snímky s maximálnymi detailmi. Pýši sa rýchlym čítaním kanálov, širokým dynamickým rozsahom a čistými snímkami pri vysokej citlivosti.

EXPEED 4
Zvyšuje celkový výkon fotoaparátu na úplne novú úroveň. Výrazne zlepšuje spracovanie snímok a citlivosť ISO a umožňuje vyššie frekvencie snímania pri snímaní videosekvencií.

Frekvencia sériového snímania až 7 snímok za sekundu
Zachytávajte objekty s rýchlym pohybom s neuveriteľnou flexibilitou. Zhotovujte snímky s plným rozlíšením bez kompromisov frekvenciou až 5 snímok za sekundu. Snímajte 15,3-megapixelové snímky frekvenciou až 7 snímok za sekundu v režime orezania na formát DX.

Veľký rozsah citlivosti ISO
Prvýkrát v digitálnej jednookej zrkadlovke rozsah citlivosti ISO fotoaparátu D810 začína na hodnote ISO 64, aby boli možné čistejšie snímky s lepším vykreslením detailov. Snímať môžete s citlivosťou až ISO 12 800, prípadne rozšírte jej rozsah na hodnoty ISO 32 až 51 200 (ekvivalent).

Pripravenosť na kino
Zaznamenávajte videosekvencie s kvalitou Full HD (1 080p) s frekvenciami snímania 50p/60p. Počas filmovania máte prístup k celému rozsahu citlivosti na svetlo od hodnoty ISO 64 a aj k ovládaniu času uzávierky, clony a úrovní zvuku.

Ostré a stabilné: Architektúra uzávierky/zrkadlovej komory a funkcia elektronickej uzávierky s použitím prvej lamely fotoaparátu D810 zaručujú tie najostrejšie možné výsledky. Mechanizmus uzávierky a zrkadla znižuje chvenie obrazu a poskytuje stabilný obraz v hľadáčiku s minimálnym stmavnutím počas rýchleho sériového snímania. Keď je aktivovaná, elektronická uzávierka s použitím prvej lamely znižuje riziko mikrorozmazania dokonca aj jemných detailov tak, že minimalizuje interné vibrácie počas expozície.
Rozvinutý systém Picture Control: Prevezmite úplnú kontrolu nad zvýšením ostrosti, kontrastom, jasom, odtieňom a sýtosťou pri snímaní statických snímok a videí. Snímajte s nastavením Flat na dosiahnutie maximálnej slobody pri spracovávaní snímok – zachovajte všetky detaily a informácie o bohatých odtieňoch vo svetlých častiach snímky aj v tieňoch. Použite nastavenie Clarity, keď chcete presne upraviť kontrast a odlíšiť jemné štruktúry.
Monitor s možnosťou úpravy farieb: Vyváženie farieb a jas môžete posunúť ľubovoľným smerom, aby vyhovovali vášmu uprednostňovanému pracovnému postupu. Antireflexný 8-centimetrový (3,2-palcový) monitor LCD typu RGBW s 1 229 000 bodmi tiež ponúka automatickú reguláciu jasu.
Priblíženie s použitím rozdelenia zobrazenia: Umožňuje skontrolovať vodorovnú polohu a ostrosť s absolútnou presnosťou pomocou priblíženia s použitím rozdelenia zobrazenia v režime živého náhľadu. Táto funkcia vám umožňuje porovnať dva body na snímke. Oba body sa zväčšia a zobrazia na rozdelenej obrazovke. K tejto funkcii sa pristupuje pomocou tlačidla i fotoaparátu a je ideálna na architektonickú alebo produktovú fotografiu.
51-bodový systém automatického zaostrovania Multi-CAM 3500FX: Je jemne doladený pre snímky s ultravysokým rozlíšením. Možno ho nakonfigurovať na pokrytie 9, 21 a 51 bodov a je citlivý až do –2 EV (ISO 100, 20 °C). Vylepšenia zahŕňajú zlepšené zachytenie objektu, rozšírenú možnosť uloženia podľa orientácie a možnosti obmedzení režimu automatického zaostrovania. Pätnásť krížových snímačov v strede je kompatibilných s objektívmi AF NIKKOR so svetelnosťou f/5,6 alebo vyššou a 11 stredových zaostrovacích bodov funguje so svetelnosťou f/8.
Automatické zaostrenie s výberom zo skupiny polí: Zažite zlepšené rozpoznanie a sledovanie objektu. Automatické zaostrenie s výberom zo skupiny polí neustále monitoruje päť rôznych polí automatického zaostrovania a ponúka zlepšené zachytenie objektu a izoláciu pozadia pri snímaní objektov, ktoré sú pomerne malé a blízko vysokokontrastného alebo rušivého pozadia. Päťbodové automatické zaostrovacie pole možno premiestňovať kdekoľvek v 51-bodovom poli podľa potrieb kompozície.
Funkcia záznamu videosekvencií D-Movie s viacerými formátmi obrazu: Pri filmovaní v rôznych podmienkach funkcia D-Movie ponúka video v kvalite vhodnej na vysielanie v niekoľkých formátoch obrazového poľa. Fotoaparát D810 zaznamenáva videosekvencie s rozlíšením Full HD (1 080p) vo formátoch FX a DX s frekvenciami snímania 50p/60p s výrazne zníženým šumom, moiré a nesprávnymi farbami. Fotoaparát ponúka čistý výstup HDMI. Okrem toho ponúka simultánny záznam videosekvencií s plným rozlíšením vo fotoaparáte a na externý rekordér.
Sloboda pri zázname videosekvencií: Prevezmite úplnú kontrolu nad videozáznamom počas filmovania. V režime M môžete nastaviť citlivosť od hodnoty ISO 64 až po hodnotu ISO 51 200 (ekvivalent) a funkcia automatického nastavenia citlivosti ISO vám umožňuje nakonfigurovať maximálne nastavenia citlivosti ISO, s ktorými chcete pracovať. Redukcia šumu 3D od spoločnosti Nikon znižuje náhodný šum, skreslenie a blikanie pri filmovaní s vysokými citlivosťami. Zobrazenie preexponovaných oblastí na monitore fotoaparátu znázorňuje, kde presne sú preexponované oblasti.
Ovládanie zvuku na úrovni Hi-Fi: Vynikajúce ovládanie zvuku zlepšuje zaznamenávanie zvuku a ponúka lepšiu celkovú flexibilitu. Vstup pre stereofónny mikrofón a zvukový výstup vám umožňujú oddelene jemne doladiť úrovne zvuku pred zaznamenávaním aj počas neho. Môžete vybrať rozsah zvuku (široký/hlas) a znížiť hluk spôsobený vetrom pri zaznamenávaní pomocou vstavaného mikrofónu.
Rýchly, odolný a s rýchlou reakciou: Fotoaparát D810 sa spustí približne za 0,12 sekundy a pýši sa oneskorením expozície iba 52 ms. Jednotka uzávierky z kompozitu Kevlaru a uhlíkových vláken je otestovaná na 200 000 expozícií, má čas uzávierky 1/8 000 až 30 s a umožňuje synchronizáciu blesku až do 1/250 s.
Neobmedzené sériové snímanie: Umožňuje zachytávať neobmedzený počet snímok vo formáte JPEG a vytvárať veľkolepé fotografie svetelných stôp. Snímajte v režime sériového snímania s časom uzávierky 4 s alebo dlhším a budete môcť zaznamenať toľko vysokokvalitných snímok vo formáte JPEG, koľko umožnia pamäťové karty a výdrž batérie. Vďaka extrémne krátkemu intervalu medzi jednotlivými expozíciami môžete hladko spojiť zábery hviezdnych dráh alebo svetiel automobilov do nádherného efektu pomocou softvéru tretej strany.
Systém Total Digital Imaging System: Dostaňte z 36,3-megapixelového snímača fotoaparátu D810 maximálny potenciál pomocou širokej ponuky objektívov NIKKOR. Vďaka svojej výnimočne vysokej rozlišovacej schopnosti spĺňajú objektívy NIKKOR nároky fotografov z každej oblasti. Fotoaparát D810 je tiež kompatibilný so špičkovým systémom kreatívneho osvetlenia od spoločnosti Nikon a funguje s množstvom univerzálnych bleskov pre tvorivé fotografovanie s bleskom nasadeným na fotoaparáte alebo mimo neho.
Vysokokapacitná batéria EN-EL15: ultrakompaktná a ľahká nabíjateľná lítium-iónová batéria s kapacitou 1 900 mAh (7,0 V). Umožňuje zachytiť až 1 200 statických snímok1 na jedno nabitie.
Ukladací priestor – Médiá: dva sloty na karty na plynulé snímanie. Jeden slot na kartu CF pre vysokorýchlostné karty UDMA 7 a jeden slot na kartu SD pre vysokorýchlostné karty SDXC a UHS-I s veľkou kapacitou.
Odolné telo zo zliatiny horčíka: Rozsiahle tesnenie proti vplyvom počasia a prachu zaručuje, že je fotoaparát D810 odolný voči vlhkosti a prachu.
Káblové a bezdrôtové pripojenie: Fotoaparát D810 podporuje sieť Ethernet a bezdrôtovú sieť LAN. Na pripojenie slúži voliteľný vysielač údajov UT-1 spoločne s bezdrôtovým vysielačom WT-5.