NIKON D7500 telo

30 hodnotení

Akcia Tip Doprava zadarmo Zväčšiť

Nikon D7500 je poloprofesionálna digitálna zrkadlovka (DSLR), vybavená 20,9 MPix CMOS snímačom formátu APS-C, procesorom Nikon EXPEED 5, bajonetom Nikon F, 51 zónovým AF systémom Multi-CAM 3500 II, 180000 bodovým TTL meraním a ďalšou výbavou.

Dostupnosť 5-7 dní
€999    

Nikon D7500 je poloprofesionálna digitálna zrkadlovka (DSLR), ktorá je výborne vybaveným fotoaparátom. Opiera sa o osvedčené prvky z predchádzajúceho modelu D7200, pričom sa spolieha na overenú kombináciu elektroniky a mechaniky prevzatej z vlajkovej lode Nikon D500 v segmente DX/APS-C fotoaparátov. Fotoaparát je postavený okolo overeného 20,9MPix CMOS snímaču formátu DX (APS-C, 23,5x15,7mm), ktorý sa osvedčil v spomínanom top modeli Nikon D500. Snímač je doplnený novým veľmi výkonným obrazovým procesorom Nikon EXPEED 5, ktorý umožňuje fotografovať v rozsahu natívnej citlivosti ISO 100 – 51 200 s minimálnym šumom aj pri fotografovaní za nízkej hladine osvetlenia a v prípade potreby je rozšíriteľný až na rozsah ISO 50 – 1 640 000. O presné meranie expozície sa stará 180 000 Pix RGB snímač s TTL meraním a presná elektronicky riadená štrbinová uzávierka s vertikálnym chodom pracujúca s rozsahom expozičných časov od 1/8000s po 30s (1/3 a 1/2 EV kroky). Pre rýchle zaostrovanie používa fotoaparát zdokonalený modul automatického zaostrovania Nikon Advanced Multi-CAM 3500 II s fázovou detekciou, ktorý zaostruje TTL metódou cez 51 zaostrovacích bodov z ktorých 15 je krížového typu a stredový podporuje aj objektívy so svetelnosťou f/8. Pri zapnutom kontinuálnom fotografovaní dokáže fotoaparát fotografovať frekvenciou až 8 obr./s. a to až pre 50 fotografí v rade vo formáte NEF (RAW), alebo až pre 100 fotografií v rade vo formáte JPEG. Okrem kvalitných fotografií dokáže fotoaparát natáčať aj až 29min videozáznamy v rozlíšení 4K UHD (3840x2160/30p, 16:9); Full HD (1920 x 1080/60p, 16:9) a HD (1280x720/60p, 16:9) ozvučené vďaka vstavanému internému stereo mikrofónu. Videá sa ukladajú vo formátoch MOV, MP4 s kompresiou H.264/MPEG-4. Pre dokonalú prácu s kompozíciou je fotoaparát vybavený veľkým pentaprizmatickým hľadáčikom so zväčšením 0,94x (50mm f/1.4), 100% pokrytím záberu a s dioptrickou korekciou v rozsahu -2 až +1. V hľadáčiku sa Vám navyše zobrazujú všetky potrebné informácie pre expozíciu, ako aj informácie o stave batérie, počte zostávajúcich záberov a nastaveniach fotoaparátu. Na vrchu fotoaparátu nad hľadáčikom je umiestnený vstavaný výklopný blesk so smerným číslom GN 12/39 (ISO 100). Ovládanie fotoaparátu výrazne uľahčuje výklopný dotykový 3,2“ TFT LCD displej s rozlíšením 922 000 Pix a s pomerom strán 3:2. Fotoaparát je pre ukladanie fotografií a videozáznamov vybavený slotom pre pamäťové karty typu SD/SDHC/SDXC (UHS-I) a pre ich bezdrôtové zdieľanie je vybavený vstavaným Wi-Fi a Bluetooth modulom. Pomocou Wi-Fi/Bluetooth a aplikácie do vášho mobilu je možné fotoaparát na diaľku ovládať, prípadne do fotoaparátu preposielať GPS dáta z vášho mobilu. Fotoaparát má pevnú kovovú konštrukciu tela z ľahkých hliníkových zliatin. Tá je profesionálne utesnená voči stekajúcej vode a prachu.