Fujifilm X-T20 Čierny 16-50mm II & 50-230mm II Kit

 
Akcia Tip Zväčšiť
 
Dostupnosť Skladom
Bežná cena €1 150
Ušetríte €21 (–2 %)
€1 129    
Kód tovaru 16543339
Výrobca Fujifilm
Kategória Mirrorless
Záruka 2 roky
 
 

Ľahký kompaktný plášť fotoaparátu bol koncipovaný tak, aby si ponechal všetky charakteristické prvky rady X. Vrchné a spodné dosky sú vyrobené z horčíkovej zliatiny, ktorá je ľahká a zároveň veľmi odolná. Na vrchnej doštičke sú umiestnené tri precízne urobené hliníkové ovládacie kolieska, ktoré modelu X-T20 zaručujú dokonalý vzhľad a užívateľovi intuitívne zmeny nastavenia clony, doby expozície a funkcií fotoaparátu, bez toho, aby odvádzali jeho pozornosť od fotografovaných objektov. Na zadnej strane fotoaparátu sa nachádza 3,0" vyklápací LCD displej s rozlíšením 1,04mil bodov, ktorý sa hodí na fotografovanie nad hlavami aj tesne pri zemi.

Real-time hľadáčik
Veľký a rýchly hľadáčik fotoaparátu X-T20 umožňuje zväčšenie 0,62× a oneskorenie len 0,005s. Náhľad v HD kvalite a reálnom čase vďaka použitiu nového elektronického real-time hľadáčika s organickým panelom EL a rozlíšením 2,36 miliónov bodov. Viditeľnosť bola zlepšená vďaka automatickej regulácii jasu hľadáčika, ktorá sa prispôsobí intenzite okolitého svetla. Displej, ktorý poskytuje náhľad v reálnom čase, je možné nastaviť aj na režim fotografického náhľadu (Preview Pic. Effect), v ktorom sa zohľadňujú rôzne podmienky fotenia alebo ponúka prirodzený pohľad blízky tomu, čo vidí ľudské oko. Snímač oka v hľadáčiku automaticky prepína zobrazované informácie, keď je fotoaparát vo zvislej polohe čo je pri modeloch s optickým hľadáčikom nemožné.

Snímač X-Trans ™ CMOS II a procesor EXR II
Fotoaparát je vybavený snímačom Fujifilm APS-C X-TransTech. CMOS II 16,3 MPix. Unikátny snímač filtra farby s náhodným vzorcom redukuje vznik moiré prúžkov a zamedzuje chybnému zobrazovaniu farieb bez nutnosti použitia optického nízkofrekvenčného filtra. Použitie nízkofrekvenčného filtra totiž zhoršuje kvalitu obrazu. Bez neho sedo snímač dostáva viac svetla. Snímač spolupracuje s procesorom EXR II, ktorý spracováva obraz, a zaisťuje tak jedinečné rozlíšenie s nízkou hladinou šumu.
Spoločnosť Fujifilm spojila možnosti procesora v oblasti redukcie šumu so zodpovedajúcou technológiou montáže doštičiek s plošnými spojmi, aby sa čo najviac obmedzil vznik šumu na fotografiách snímaných s vysokou citlivosťou. Vďaka tomu majú užívatelia fotoaparátu k dispozícii citlivosť ISO až 51 200. Po nastavení vysokej citlivosti zostáva teda hladina šumu nízka a čierne odtiene si zachovávajú svoju intenzitu, čo rozširuje možnosti fotenia pri slabom osvetlení.
Fotoaparát je vybavený unikátnym optimizérom modulácie objektívu, ktorý vďaka použitej technológii spracovania obrazu zabezpečuje najvyššiu možnú kvalitu fotografií. Optimalizátor využíva výkon a optickú charakteristiku používaného objektívu a koriguje tak difrakčné rozmazania, zabezpečuje ostrosť celej plochy záberu a realistický 3D efekt.
Výnimočné rýchlosti autofokus (0,06s) dosahuje fotoaparát vďaka unikátnemu systému autofokus s fázovou detekciou, ktorý je súčasťou snímača. Fotoaparát vybavený rýchlym procesorom EXR II sa spustí za necelých 0,5 s, oneskorenie uzávierky je 0,05 s a odstup vo fotení snímke 0,5 s.

Objektívy FUJINON zaručujú najvyššiu kvalitu obrazu
Objektívy s bajonetom X boli vyvinuté pomocou najnovších digitálnych technológií a precíznej optiky, aby zabezpečili najvyššiu možnú kvalitu obrazu. Cieľom bolo vytvoriť objektív s vysokým rozlíšením po celom povrchu snímky a čo najjasnejšiú maximálnu clonou, aby fotograf mohol dať voľný prechod svojej tvorivosti a zároveň pracovať s ľahko prenosným, kompaktným fotoaparátom. V súčasnej ponuke 18 modelov nájdete ultra širokouhlé objektívy, teleobjektívy a 5 objektívov s pevným ohniskom a rýchlu clonou. S ich použitím dosahuje fotoaparát X-T20 najvyššju kvalitu obrazu. Voliteľné príslušenstvo ako sú adaptéry k bajonetu a medzikrúžky pre makro, ďalej rozširuje spektrum možností fotografovania.Režim simulácie filmu a umeleckej fotografie
80 rokov skúseností spoločnosti Fujifilm vo výrobe fotografických filmov sa prejavuje tiež v neporovnateľnéj kvalite obrazu. Vďaka tomu fotoaparát zachytáva teplé tónovanie pokožky, svetý blankyt neba aj bohatú zeleň stromov tak, ako to fotograf vidí v skutočnosti. Model X-T20 ponúka nový režim simulácie filmu CLASSIC CHROME, ktorý sa vyznačuje potlačeným tónovaním a hlbokým zobrazovaním farieb. Užívatelia majú na výber tiež z 10 ďalších režimov v štýle efektov známych z tradičných filmov značky Fujifilm. Ponúkané sú farebné pozitívne filmy (Velvia, PROVIA a ASTIA), profesionálne, farebné negatívne filmy (PRO Neg.Std a PRO Neg.Hi), monochromatické filtre (MONO so žltým filtrom Ye, červeným R alebo zeleným G) a SEPIA.

Pokročilé možnosti 4K videa
Fotoaparát X-T20 je schopný plynule nahrávať filmy vo Full HD kvalite s rýchlosťou 60 snímok za sekundu. Možno tiež nastaviť rýchlosť 50, 30, 25 alebo 24 snímok za sekundu. 4K video ponúkne rozlíšenie 3840 x 2160 s vysokým dátovým tokom 100 Mbps. Pre potreby natáčania možno použiť režimy simulácie filmu, napr. Nový režim CLASSIC CHROME a tiež presné nakonfigurovať rovnováhu bielej. Pri natáčaní filmu je možné využiť aj ručné nastavenie expozície. Prostredníctvom nastavenia clony, doby expozície a citlivosti ISO môžete natáčať film s použitím svojich vlastných nastavení expozície. Vďaka rýchlemu prenosu 36 Mb/s môžete zachytiť aj delikátne pohyby snímaných objektov v HD rozlíšení. Natočené video si môžete prehrať na externom monitore prostredníctvom portu HDMI a pre audio vstup je možné použiť externý mikrofón.

Rozmery, hmotnosť a výdrž batérie
Rozmery 118,4 mm (Š) X 82,8 mm (V) X 41,4 mm (H). Hmotnosť 383g. Výdrž batérie pri fotografovaní cca 350 snímok (pri nastavení XF35mmF1.4 R, so zapnutým LCD displejom).

Stručná charakteristika:

  • Kompaktné a ľahké telo
  • 24,3 Mpx snímač X-Trans CMOS III
  • Procesor EXR Pro
  • Výklopný LCD displej s rozlíšením 1,04 miliónov bodov
  • Real-Time hľadáčik
  • Inovovaný zaostrovací systém s podporou AF Tracking
  • Priame ovládacie prvky pre zvýšenie operatívnosti
  • Funkcia simulácie filmu vrátane "CLASSIC CHROME"
  • Nový volič dynamického režimu s možnosťou prejsť z fotografovania do režimu natáčania videa
  • 4K video s použitím dobre známych efektov simulácie filmu u prístrojov radu X

Technické parametre:

  • Stabilizácia obrazu: optická / elektronická
  • Rozlíšenie v Mpx: 24
  • Min. Citlivosť v ISO: 200
  • Max. citlivosť v ISO: 6 400 / 51 200
  • Druh pamäte: SDHC / SDXC
  • Hľadáčik: 2 360 000 bodov (0,77 × zväčšenie obrazu)
  • LCD obrazovka: 3,0"
  • Veľkosť snímača (snímačov): APS-C (crop 1,5 ×)
  • Druh snímača: CMOS
  • Bajonet: Fujifilm
  • Najrýchlejší čas uzávierky: 1/4 000
  • Synchronizácia s bleskom: 1/180
  • Záznam videa Full HD: (1920 x 1080) / 4K (4096 x 2160)
  • Napájanie: NP-W126
  • Zaostrovací body (krížové): 325
  • Scénické režimy: HDR / áno
  • Rozhranie systémový blesk / HDMI / mikrofónny vstup / Wi-Fi
  • Rozlíšenie LCD (px): 1 040 000
  • Farba: čierna
  • Počet fotografií za sekundu: 8
  • Časozberná: áno

Objektív Fujifilm Fujinon XC16-50mm:

Tento kompaktný objektív s premenlivou ohniskovou vzdialenosťou vám ponúka bohatý rozsah ohniskových vzdialeností od 24 mm po štandardný teleobjektív strednej triedy 76 mm. Je ideálny pre fotografovanie krajiniek a cestovateľskú fotografiu a vďaka svojej všestrannosti je skvelou voľbou aj pre zachytenie jedinečných udalostí v interiéri aj v exteriéri. Vynikajúcu optickú kvalitu zabezpečuje konštrukcia zložená výhradne zo sklenených optických členov (12 členov v 10 skupinách), z ktorých 3 sú asférické a 1 typu ED. Nižšia hmotnosť zaostrovacích šošoviek spoločne s vysoko presným krokovým motorčekom zaisťujú mimoriadne rýchle automatické zaostrovanie. Takže už nikdy nepremeškáte príležitosť zachytiť neopakovateľný okamih. Optická stabilizácia obrazu potom účinne minimalizuje rozmazanie snímky pri fotografovaní tmavých scén alebo rýchlej akcie na dlhú ohniskovú vzdialenosť. Pri zázname videa objektív priebežne preostruje na pohybujúce sa objekty a stabilizácia obrazu minimalizuje rozmazanie aj v prípade, že natáčate za chôdze. (Viac o objektíve tu: Fujifilm Fujinon XC16-50mm)

Technické parametre Fujinon XC 16-50mm:

  • Typ: XC16-50mmF3.5-5.6 OIS - s premenlivým ohniskom (zoom)
  • Konštrukcia objektívu: 12 členov v 10 skupinách (3 asférické členy, 1 člen s nízkym rozptylom)
  • Ohnisková vzdialenosť: 16 až 50mm
  • Zorný uhol: 83,2 ° -31,7 °
  • Svetelnosť: F3.5-5.6
  • Min. clona: F22
  • Rozsah zaostrenia: Normálny 0,6 m - ∞
  • Max. zväčšenie: 0.15x (teleobjektív)
  • Veľkosť filtra: ø58mm
  • Vonkajšie rozmery: ø62.6mm x 65,2 mm (širokouhly) / 98,3 mm (teleobjektív)

Objektív Fujifilm Fujinon XC50-230mm

Široký rozsah ohniskových vzdialeností objektívu FUJINON XC50-230mmF4.5-6.7 OIS začína na 76 mm a končí až na 350 mm (ekvivalent kinofilmu), pričom v celom rozsahu vykazuje vynikajúcu optickú kvalitu. Vysoko kvalitný objektív 50-230 mm vám umožní zreteľne zachytiť fotografovaný objekt aj na veľkú vzdialenosť. Konštrukcia pozostáva zo 13 optických členov usporiadaných v 10 skupinách, z čoho 1 šošovka je asférická a 1 typu ED. Všetky optické členy sú vyrobené zo skla. Vynikajúcu optickú kvalitu zaisťuje optická stabilizácia obrazu, ktorá účinne bráni rozmazaniu pri fotografovaní na dlhé ohniská či za slabého osvetlenia. Nižšia hmotnosť zaostrovacie šošovky spolu s presným krokovým motorčekom zaručuje veľmi rýchle automatické ostrenie a potláča všetok hluk vychádzajúci zo zaostrovacieho mechanizmu.  (Viac o objektíve tu: Fujifilm Fujinon XC50-230mm)

Technické parametre Fujinon XC50-230:

  • Typ: XC50-230mmF4.5-6.7 OIS
  • Konštrukcia objektívu: 13 optických členov v 10 skupinách (1 asférická šošovka, 1 šošovka s nízkym rozptylom)
  • Ohnisková vzdialenosť: 50 až 230mm
  • Zorný uhol: 31,7° - 7,1°
  • Svetelnosť: F4.5-6.7
  • Min. clona: F22
  • Max. zväčšenie: 0.2x (teleobjektív)
  • Veľkosť filtra: ø58mm
  • Vonkajšie rozmery: ø69.5mm x 111 mm (širokouhly) / 177 mm (teleobjektív)

Prehľad fotoaparátu Fujifilm X-T20

Balenie obsahuje:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Pridať komentár
Nevypĺňajte toto pole: