Sony FE Distagon T* 35mm f/1.4 ZA

Neohodnotené

Akcia Tip Doprava zadarmo Zväčšiť

Sony ZEISS Distagon T* FE 35mm f/1.4 ZA je prvotriedny profesionálny vysoko svetelný širokouhlý objektív s výkonnou optickou sústavou. Je určený pre Full Frame kompaktné systémové fotoaparáty (CSC) Sony NEX/ALPHA.

Dostupnosť 5-7 dní
€1 650    

SONY FE DISTAGON T* 35MM F/1.4 ZA (CARL ZEISS, SEL35F14Z)

Nový špičkový Full Frame objektív Sony Zeiss Distagon 35mm so svetlenosťou f1,4 ! Legendárna kvalita od Carl Zeiss®, nekompromisná ostrosť a kontrast, rýchle zaostrovanie a vysokokvalitné prevedenie, pre fotografovanie na profesionálnej úrovni.

DISTAGON® T* FE 35 MM F1,4 ZA - Obsah balenia

  • 1x objektív Sony SEL35F14Z (35mm f1,4)
  • 1x slnečná clona ALC-SH137
  • 1x predná krytka
  • 1x zadná krytka
  • 1x puzdro

DISTAGON® T* FE 35 MM F1,4 ZA - VLASTNOSTI:

Obrázok – Distagon® T* FE 35 mm F1,4 ZA

■  Na snímanie pri slabom svetle a pre plynulý efekt rozostrenia (bokeh)

Maximálna clona F1,4 tohto objektívu uľahčuje zachytenie čistých záberov aj pri nízkej úrovni osvetlenia a pri snímaní bez statívu. Okrúhly dizajn clony s 9 lamelami zlepšuje možnosti na vytvorenie nádherného rozostrenia pozadia (bokeh) podľa vášho želania. Vďaka plynulému efektu rozostrenia vystúpia objekty na snímkach s veľkým priestorovým rozsahom do popredia.

Obrázok – Distagon® T* FE 35 mm F1,4 ZA

■  Výnimočná farba a kontrast

Objektívy ZEISS sú známe pre ich vynikajúcu reprodukciu farby a kontrastu. Vrstva ZEISS T* je dôležitým faktorom, ktorý prispieva k efektívnemu potlačeniu neželaných odrazov, ktoré môžu zhoršiť celkovú kvalitu obrazu. Zníženie nežiaduceho osvetlenia a zdvojenia obrazu umožňuje dosiahnuť lepšiu farbu a kontrast a hlboký, trojrozmerný efekt.

Obrázok – Distagon® T* FE 35 mm F1,4 ZA

■  Motorček DDSSM zaručuje tiché zaostrenie a presnosť

Používa sa nový motorček DDSSM (Direct Drive SSM) na presné nastavenie skupiny ťažkých zaostrovacích prvkov, ktoré je potrebné vo formáte Full Frame na presné zaostrenie aj v oblasti najnižšej hĺbky poľa objektívu. Motorček DDSSM je tiežvýnimočne tichý, vďaka čomu je ideálny na snímanie videa, kde sa zaostrenie pri nahrávaní scény neustále mení.

Obrázok – Distagon® T* FE 35 mm F1,4 ZA

■  Vysoká spoľahlivosť v náročných podmienkach

Objektív je odolný voči prachu a vlhkosti, čo zabezpečuje spoľahlivé fungovanie pri profesionálnom používaní v náročných podmienkach.

Obrázok – Distagon® T* FE 35 mm F1,4 ZA

■  Optimalizovaný pre videá aj fotografie

Tento objektív bol navrhnutý na snímanie videí aj fotografií. Prstenec clony, ktorý sa počuteľne prepína, môže byť prepnutý, aby sa dosiahla dotyková spätná väzba pri snímaní fotografií, alebo vypnutý pri snímaní videa s cieľom dosiahnuť plynulú a tichú prevádzkuZvuk pri zaostrovaní je minimálny, čo je mimoriadne dôležité pri snímaní videa.

Obrázok – Distagon® T* FE 35 mm F1,4 ZA

■  Ostrosť a čistota po celej ploche obrazu

Tri asférické prvky vrátane jedného presného prvku AA (Advanced Aspherical) od spoločnosti Sony vytvárajú modernú optickú dráhu na efektívnu kompenzáciu aberácie a dosiahnutie jedinečnej ostrosti po celej ploche obrazu. Ostrosť sa zachováva aj pri maximálnej clone, takže optický výkon je konzistentný pri všetkých nastaveniach expozície.

DISTAGON® T* FE 35 MM F1,4 ZA - ŠPECIFIKÁCIE:

  • Ohnisková vzdialenosť: 35mm
  • Clona: f/1,4 - f/16
  • Bajonet: Sony E-Mount
  • Uhol zobrazenia:  63°
  • Min. zaostrovacia vzdialenosť: 0,3m
  • Počet prvkov / skupín: 12/8
  • Zaostrovanie: AF
  • Závit pre filter:  72 mm
  • Rozmery: 78,5 x 112 mm
  • Hmotnosť: 630 g