Sony Alpha A6500 + 16-70mm f/4 (E Vario-Tessar T* 16-70mm f/4 ZA OSS)

Neohodnotené

Akcia Tip Doprava zadarmo Zväčšiť

Set Sony A6500 s objektívom Sony Carl-Zeiss Vario-Tessar T* E 16-70mm f/4 ZA OSS (profesionálny stabilizovaný zoom objektív). Sony Alpha A6500 je kompaktný systémový fotoaparát, vybavený APS-C 24,2MPix Exmor™ CMOS snímačom, obrazovým procesorom BIONZ X™, 5-osou stabilizáciou snímača, XGA OLED hľadáčikom, 425 zónovým AF, 4K videom a Wi-Fi/Bluetooth konektivitou.

Dostupnosť 5-7 dní
€2 190    

Sony Alpha A6500 je poloprofesionálny kompaktný systémový fotoaparát (CSC), ktorý pokračuje svojimi kompaktnými rozmermi a tvarom v tradícii dizajnu systémových fotoaparátov rodiny Sony Alpha A6xxx. Fotoaparát je výborne vybavený a preberá niektoré osvedčené prvky z predchádzajúceho modelu Alpha A6300, pričom sa spolieha na jeho overené časti elektroniky a mechaniky. Je postavený okolo stabilizovaného 24,2MPix Exmor™ CMOS snímača formátu APS-C (23,5 x 15,6mm), ktorý sa osvedčil v celej rade fotoaparátov Sony. Snímač je doplnený výkonným obrazovým procesorom BIONZ X™, ktorý umožňuje fotografovať v rozsahu citlivostí ISO 100 – 51200 s minimálnym šumom aj pri fotografovaní za nízkej hladine osvetlenia. Samotný snímač je uložený do 5-osej stabilizovanej kolísky vďaka ktorej dokážete udržať z ruky až o 5 expozičného stupňa dlhšie expozičné časy. Sony využíva pre stabilizovanie obrazu aj optickú stabilizáciu objektívov OSS, ktorá umožňuje kooperovať so stabilizáciou snímača a tým dosiahnuť čo najlepšie výsledky. O správnu expozíciu sa stará 1200 zónový systém s TTL meraním priamo na snímači a presná elektronicky riadená štrbinová uzávierka pracujúca s rozsahom expozičných časov od 1/4000s po 30s. Mechanická uzávierka je navyše doplnená elektronickou uzávierkou ktorá rozsah expozičných časov rozšíri na 1/32000 – 30s. Pre rýchle zaostrovanie používa fotoaparát 425 zónový hybridný zaostrovací systém s technológiou ktorá kombinuje výhody fázovej detekcie a detekcie kontrastu pre dokonalejšie zaostrenie pohybujúcich sa objektov, využívajúcu princíp vyhodnocovania kontrastu. Pri zapnutom kontinuálnom fotografovaní dokáže fotoaparát fotografovať frekvenciou až 11 obr./s. a to až pre 107 RAW fotografií v rade. Okrem kvalitných fotografií dokáže fotoaparát natáčať aj až 29min videozáznamy v rozlíšení 3840x2160/30p (4K 16:9); 1920 x 1080/120p (Full HD 16:9) a 1280x720/30p (HD 16:9) ozvučené vďaka vstavanému internému stereo mikrofónu. Videá sa ukladajú vo formátoch XAVC S, AVC MP4 a AVCHD. Pre dokonalú kompozíciu je fotoaparát vybavený veľkým vstavaným elektronickým hľadáčikom s OLED displejom s mimoriadne jemným rozlíšením 2 359 296Pix a zväčšením 0,70x (ekvivalent 35mm fotoaparátu). Hľadáčik vám zobrazuje všetky potrebné informácie pre expozíciu, ako aj informácie o stave batérie, počte zostávajúcich záberov a nastaveniach fotoaparátu. Na vrchu fotoaparátu nad elektronickým hľadáčikom je umiestnený vstavaný výklopný blesk so smerným číslom GN6 (ISO 100). Ovládanie fotoaparátu výrazne uľahčuje výklopný dotykový 3,0“ LCD displej s rozlíšením 921 600Pix a pomerom strán 3:2. Fotoaparát je pre ukladanie fotografií a videozáznamov vybavený slotom pre pamäťové karty typu Memory Stick Duo™/SD /SDHC/SDXC (Class 10; UHS-I) a pre ich bezdrôtové zdieľanie je vybavený vstavaným Wi-Fi a Bluetooth modulom. Pomocou Wi-Fi a aplikácie do vášho mobilu je možné fotoaparát na diaľku ovládať, prípadne do fotoaparátu preposielať GPS dáta z vášho mobilu. Fotoaparát má pevnú kovovú konštrukciu tela z ľahkých horčíkových zliatin.

Sony E Vario-Tessar T* 16-70mm f/4 ZA OSS:
Objektív Sony Carl-Zeiss Vario-Tessar T* E 16-70mm f/4 ZA OSS je profesionálny stabilizovaný základný transfokačný (zoom) objektív vybavený bajonetom Sony E-Mount. Je určený pre kompaktné systémové fotoaparáty (CSC) Sony NEX/ALPHA s veľkosťou snímača APS-C. Objektív disponuje základným rozsahom ohniskových vzdialeností: 16-70mm čo je po nasadení na kompaktné systémové fotoaparáty NEX/ALPHA 24-105mm, špičkovou optickou sústavou legendárnej značky Carl-Zeiss Vario Tessar T*, výkonnou stabilizáciou obrazu, konštantnou svetelnosťou f/4 v celom rozsahu ohniskových vzdialeností, 7-lamelovou tvarovanou clonou pre dokonalé rozostrenie pozadia – bokeh, rýchlym krokovým motorčekom automatického zaostrovania, robustnou konštrukciou z ľahkých zliatin hliníka. Optická sústava objektívu je navrhnutá a vyrobená dnes už legendárnou značkou Carl-Zeiss a dokáže zaostrovať už od 35cm, poskytuje 0,23x zväčšenie obrazu. Skladá sa z 16-tich šošoviek zoradených do 12-tich skupín. V optickej sústave sú použité 3 špeciálne tvarované šošovky s asférickým povrchom, 1 pokročilo tvarovaná Advanced Aspherical šošovky (AA) s asférickým povrchom a 1 šošovka vyrobená zo špeciálneho nízko rozptylového ED skla. Uhol záberu objektívu pri 16mm (24mm APS-C NEX/ALPHA) je 83° a na 70mm (105mm APS-C NEX/ALPHA) je 23°. Objektív má výbornú svetelnosť, ktorá je konštantná v celom rozsahu ohniskových vzdialeností a začína na hodnote f/4. Pre prácu s hĺbkou ostrosti môžete pricloniť až na clonu f/22. Objektív je vybavený výkonným optickým stabilizátorom obrazu OSS a rýchlym automatickým zaostrovacím systémom, ktorý sa opiera o tichý krokový zaostrovací motorček. Špičková optika objektívu je osadená do tubusu vyrobeného z ľahkých a mimoriadne pevných hliníkových zliatin. Jeho mechanická konštrukcia je veľmi robustná a pevná. Objektív váži pri rozmeroch 67 x 75mm iba 308g. V prednej časti objektívu je závit pre klasické kruhové filtre s priemerom 55mm, ktorý sa neotáča čím uľahčuje použitie prechodových a polarizačných filtrov.

Podporované jazyky: Angličtina, Francúzština, Španielčina, Portugalčina, Turečtina, Tradičná čínština, Zjednodušená čínština, Indonézština, Kórejčina

Parametre objektívu Sony E Vario-Tessar T* 16-70mm f/4 ZA OSS:
Ohnisková vzdialenosť: 16-70mm (24-105mm na NEX/ALPHA s APS-C snímačom)
Maximálna clona: f/4
Minimálna clona: f/22
Stavba objektívu: 16 šošoviek v 12 skupinách
Zorný uhol: 83°-23° na NEX/ALPHA s APS-C snímačom
Minimálna zaostrovacia vzdialenosť: 0,35m
Maximálne zväčšenie: 0,23x
Počet lamiel clony: 7 kruhovo vykrajovaných lamiel
Priemer závitu filtra: 55mm
Rozmery(priemer x dĺžka): 67 x 75mm
Hmotnosť: 308g