Nikon D7500 + 18-140mm VR - 3-ročná záruka

 
Akcia Tip Doprava zadarmo Zväčšiť
 

Nový 21,5 MPix digitálny fotoaparát D7500 z dielne Nikon posyktuje vysokú citlivosť ISO 100 – 51 200. Systém automatického zaostrovania fotoaparátu D7500 je špičkou vo svojej triede a pochádza zo špičkového modelu vyššej rady, Nikon D500. Nový model D7500 je menší a ľahší, než jeho predchodca a umožňuje natáčanie videa v rozlíšení 4K.

Dostupnosť 5-7 dní
€1 699    
Kód tovaru 13179
Výrobca Nikon
Stránky výrobcu nikon.sk
Kategória Digitálne fotoaparáty / zrkadlovky
Záruka 3 roky
 

Balenie obsahuje:

  • 1x fotoaparát D7500
  • objektív Nikon AF-S DX NIKKOR 18-140 f/3.5-5.6G ED VR
  • 1x Gumená očnica DK-28
  • 1x krytka tela BF-1B
  • 1x lítium-iónová batéria EN-EL15a
  • 1x kryt kontaktov
  • 1x nabíjačka MH-25a (dodáva sa so zástrčkovým adaptérom alebo napájacím káblom, ktorého typ a tvar závisí od krajiny alebo oblasti predaja), 1x krytka okulára hľadáčika DK-5
  • 1x popruh AN-DC3 BK
  • 1x USB kábel E20

 

Vlastnosti Nikon D7500

  • APS-C snímač formátu DX s 21,5 MPx ( 20,9 efektívnych pixelov).
  • Procesor EXPEED 5 (rovnaký, ako u Nikon D500) a  180 000-pixelový snímač merania RGB.
  • Excelentné výsledky pri slabom svetle s rozsahom  ISO 100 – 51 200 rozšíriteľným až na hodnotu ISO 1 640 000
  • 51-bodový AF - systém automatického zaostrovania 
  • Elektronická stabilizácia obrazu pri snímaní videa.
  • Záznam videa 4K UHD v rozlíšení 3 840 × 2 160 ( 30p)
  • Rýchlosť snímania až 8 obr. za sekundu
  • Ideálny aj pre časozberné snímanie Time Lapse
  • Aplikácia SnapBridge  zabezpečuje nepretržité pripojenie fotoaparátu D7500 k inteligentnému zariadeniu prostredníctvom technológie Bluetooth® low energy¹. Synchronizujte snímky so svojím zariadením počas snímania bez potreby opätovného vytvárania pripojenia.
  • Menšie a ľahšie telo pre fotografovanie na cestách, v horách a všade tam, kde potrebujete

 

Vlastnosti objektívu Nikon AF-S DX NIKKOR 18-140 f/3.5-5.6G ED VR

  • Všestranný objektív formátu DX s 7,8-násobným priblížením a ohniskovou vzdialenosťou 18 – 140 mm (ekvivalent formátu 35 mm a Nikon FX: 27 – 210 mm).
  • Ohnisková vzdialenosť od širokouhlého objektívu až po teleobjektív: perfektný cestovný objektív zachytí všetko od rozľahlých krajín až po detailné zábery vzdialených predmetov.
  • Vysoký optický výkon: Jeden sklenený prvok s extrémne nízkym rozptylom svetla (ED) a jedna asférická šošovka objektívu zaručujú vysoké rozlíšenie a kontrast a zároveň minimalizujú väčšinu foriem farebnej chyby a skreslenia farieb.
  • Systém stabilizácie obrazu (VR): znižuje chvenie fotoaparátu a umožňuje snímať s časmi uzávierky dlhšími až o štyri kroky EV. Objektív je počas stabilizácie obrazu tichý, dokonca i pri filmovaní.
  • Ultrazvukový zaostrovací motor (SWM) zabezpečuje rýchle a veľmi tiché automatické zaostrovanie.
  • Kompaktná a ľahká konštrukcia s bajonetom odolným voči vplyvom počasia.

 

Špecifikácie Nikon AF-S DX NIKKOR 18-140 f/3.5-5.6G ED VR

typ objektívu zoom objektív
ohnisková vzdialenosť 18 - 140 mm
svetelnosť F / 3.5 - 5.6
priemer filtra 67 mm
obrazový stabilizátor Ano (typ VR)
počet lamiel clony 7
konštrukcia-prvky / skupiny 17 / 12
zaostrovanie AF / MF
min. zaost. vzdialenosť 45 cm
slnečná clona -
odolnosť voči prachu a vlhkosti Ano
rozmery 7,8 × 9,7 cm
hmotnosť 490 g
Kompatibilita pre Nikon
Hmotnosť balenia 0,800 kg