Nikon D5600 + 18-55mm f/3.5-5.6G VR AF-P DX

Neohodnotené

Akcia Tip Doprava zadarmo Zväčšiť

Nikon D5600 je amatérska digitálna zrkadlovka s 24,2MPix CMOS snímačom formátu DX (APS-C), výkonným procesorom EXPEED 4, 3d Color Matrix II meraním, 39-bodovým autofokusom a výklopným dotykovým 3,2" LCD a Bluetooth 4.1 LE modulom.

Dostupnosť 5-7 dní
€645    

Nikon D5600 je výborná amatérska digitálna zrkadlovka, ktorá predstavuje najnovšiu generáciu v obľúbenom rade Nikon D5XXX. Srdcom fotoaparátu je výkonný 24,2MPix CMOS snímač formátu DX (APS-C), ktorý pracuje v kooperácii s veľmi výkonným procesorom spracovania obrazu EXPEED 4. Táto kombinácia umožňuje vytvárať 24,2MPix fotografie a Full HD videá v maximálnej možnej obrazovej kvalite a to aj v podmienkach slabého osvetlenia. Snímač fotoaparátu je kalibrovaný na natívnu citlivosť ISO 100-25 600, ktorú je možné nastavovať v 1/3 krokoch EV. Procesor spracovania obrazu sa tiež stará o veľmi presné vyhodnocovanie merania expozície z 2016 Pix RGB snímača TTL systému merania expozičných podmienok 3D Color Matrix. Pre čo najpresnejšie expozície je fotoaparát vybavený presnou elektronicky riadenou, mechanickou štrbinovou uzávierkou. Uzávierka pracuje v rozsahu expozičných časov od 1/4000s až po 30s a expozičné časy je možné nastavovať v 1/2 a 1/3 krokoch EV. Automatickú expozíciu je možné kompenzovať v rozsahu +/- 5 EV stupňov po 1/3 krokoch. Fotoaparát má celkovo dva zaostrovacie systémy, ktoré sa výborne dopĺňajú. V prípade potreby veľmi rýchleho a presného zaostrenia si môžete zvoliť 39 bodový systém fázového automatického zaostrovania, ktorého základom je zaostrovací systém Nikon Multi-CAM 4800 s 9 bodmi krížového typu, ktoré je možné vyberať jednotlivo. Tento systém je vhodný pre fotografovanie športu, rýchlo sa meniacich dejov ako aj pre sériové fotografovanie rýchlosťou až 5obr./s. Pre maximálne presné automatické zaostrovanie je vhodnejší kontrastný zaostrovací systém technológie LiveView, ktorý využíva priamo obrazový snímač fotoaparátu. Je to ideálny spôsob pre fotografovanie krajinárskej fotografie, fotografovanie architektúry a pre kontinuálne zaostrovanie vo videu. Fotoaparát umožňuje natáčanie videosekvencií v rozlíšení Full HD (1920x1080/60p) a to až do dĺžky 29min 59s. Fotoaparát je pre natáčanie profesionálnych videí vybavený vstavaným stereofónnym mikrofónom, konektorom pre pripojenie externého mikrofónu, ako aj HDMI mini konektorom. Fotoaparát má optický hľadáčik vybavený sústavou optických zrkadiel, ktoré svojím zobrazením pokrývajú 95% uhla záberu a poskytujú zväčšenie až 0,82x. V hľadáčiku si môžete nastaviť dioptrickú korekciu v rozsahu -1,7 až +0,5 dioptrie. Optický hľadáčik vám okrem možnosti komfortne komponovať zobrazuje aj všetky potrebné údaje o expozícii, o bode zaostrenia, o stave nabitia batérie, o počte záberov ktoré ešte môžete na kartu uložiť, ako aj ďalšie potrebné údaje. Okrem hľadáčika je fotoaparát vybavený aj výklopným 3,2“ (8,1cm) dotykovým LCD displejom s rozlíšením 1 037 000Pix a pomerom strán 3:2. Nikon D5600 je vybavený vstavaným bleskom so smerným číslom 12 no má aj sánky pre pripojenie externého systémového blesku s X-synchro kontaktom so štvoricou riadiacich kontaktov systému automatickej zábleskovej expozície i-TTL. Synchronizačný čas belskov je 1/200s s možnosťou kompenzácie zábleskovej expozície o +/- 3EV v 1/2, 1/3 krokoch. Fotoaparát má bohatú výbavu v ktorej sa nachádza vstavaný Bluetooth modul štandardu IEEE802.11b/g/n (2,4 GHz) s podporou technológie NFC pre bezdrôtové preposielanie fotografií, videí a pre diaľkové ovládanie pomocou voľne stiahnuteľnej aplikácie. Pre čo najlepšiu konektivitu je fotoaparát vybavený konektorm HDMI mini (typ C, kompatibilný s HDMI-CEC), USB3 konektorom, stereo mini konektorom pre externý mikrofón, multifunkčným konektorom Nikon (diaľkové ovládanie, GPS) a konektorom pre synchronizáciu bleskov. Fotoaparát je vybavený jedným slotom pre pamäťové karty SD/SDHC/SDXC (UHS-1). Celá táto bohatá výbava je bezpečne uložená v odolnom tele z ľahkých ale pevných tvrdených plastov a kompozitných materiálov. Telo fotoaparátu je 124mm široké, 97mm vysoké, 70mm hrubé a váži iba 465g (415g bez batérie a pamäťovej karty). Fotoaparát je v kitovom balení s objektívom Nikon AF-P DX Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G VR.